aléatoire Wall

afficher les notes du mur de 2701-2710 à 29428

BlackSunshine a dit …
... posté il y a plus d’un an
cute20k commenté…
dot dot dot to toi too O_O il y a plus d’un an
Mongoose09 commenté…
DOT DOT FUCKING DOT il y a plus d’un an
3CarBear a dit …
ANY HAPPY SONG SUDJ?????????
posté il y a plus d’un an
3CarBear commenté…
plzzzzzzz i really need 1 il y a plus d’un an
Mongoose09 commenté…
link il y a plus d’un an
3CarBear commenté…
MDR thnx nice songs il y a plus d’un an
crying
vamp_girl16 a dit …
im going thru a really bad breakup w/ my boyfriend of 3 months :( fan me if u feel sorry 4 me. JKJK! i would b a chienne if i really made u do that! haha posté il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
... il y a plus d’un an
vamp_girl16 commenté…
ummmmm il y a plus d’un an
Mongoose09 commenté…
........... il y a plus d’un an
hmmm
Lawli-gagger a dit …
*shakes head* the human race....such a sad existence...
link posté il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
The Westboro people are insensitive assholes, but they DO have every right to be there. il y a plus d’un an
Lawli-gagger commenté…
Yea, I get that. But damn, do they have to act like that? il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
No, they don't. *sigh* And I wish they wouldn't. Hate just seems to have overtaken them. :/ il y a plus d’un an
Lawli-gagger commenté…
Haven't toi heard? Its a new trend! ....that's been going on for years, decades, even centuries. So sad that shit like that just can't die. -_- il y a plus d’un an
cake
shadowheadgehog a dit …
itz my birthday =D posté il y a plus d’un an
Lady10358 commenté…
Happy B day! il y a plus d’un an
Insane4ever commenté…
Then happy birthday!!!! il y a plus d’un an
shadowheadgehog commenté…
MDR tankz everyone il y a plus d’un an
smile
sweet_cream a dit …
if toi hate/dislike math please join(link) thx! ps:i dont own the club posté il y a plus d’un an
shadowheadgehog commenté…
me joining il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB commenté…
Joined! ^_^ DIE MATH!!!!!!!>=D il y a plus d’un an
223456789Jules commenté…
i hate math i fell asleep on the long long math test il y a plus d’un an
Victoria121212 a dit …
i may be a wafflesaurus,
but u're just an apple-dactyl!
posté il y a plus d’un an
iHeartJesus a dit …
Become a fan of weird and spunky club (my Friends XD ) posté il y a plus d’un an
idiaz136 a dit …
did u no that justin beiber might not wait 2 have sex? he a dit that he wants 2 have sex with selena gomez!!! posté il y a plus d’un an
Jacoblackswife commenté…
Yeah i dobut that... il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
MDR all these rumors about him make me laugh. il y a plus d’un an
Mongoose09 commenté…
your point? il y a plus d’un an
smile
AnimeFan66 a dit …
spring break is already close to it's start! who's excited?! :D posté il y a plus d’un an
iHeartJesus commenté…
MEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! il y a plus d’un an
christinaperri a dit …
i want an pomme right now! posté il y a plus d’un an
tracytracy2000 commenté…
phone ou fruit? il y a plus d’un an
zanhar1 commenté…
And I want a banane il y a plus d’un an
christinaperri commenté…
yum! il y a plus d’un an
smile
lauren777222 a dit …
100 FANS!!!!!!!IDK HOW!!!!THXS TO ALL ME BUDS posté il y a plus d’un an
Axel1313 a dit …
please join! we desperately need plus people! link posté il y a plus d’un an
smile
selenagomezfan7 a dit …
the selenagomezfan7 haters club is Deleted posté il y a plus d’un an
selenagomezfan7 commenté…
thanks everyone that reported it :) il y a plus d’un an
tabithasb13 commenté…
Np. :) il y a plus d’un an
Mongoose09 commenté…
MDR jacoblackswife il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB a dit …
aléatoire RANDOMNESS!

sdfhevb etuei ghwluergyg ghierhg ehyer rkjr hgeirgrieuot eltojkdrj lkrtre olioi gerituj kywkrt ru sjdi jwegnf.

Language: Lizin
Translation:

Being aléatoire is a gift and if toi waste it I'll eat it and you. posté il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB commenté…
YAY! il y a plus d’un an
iHeartJesus a dit …
Become a fan of unique personality posté il y a plus d’un an
iHeartJesus commenté…
www.fanpop.com/spots/unique-personality il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB commenté…
UNIQUE! il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB commenté…
Ok il y a plus d’un an
big smile
drunksheep a dit …
Oh my god, I just got a medal here! posté il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB commenté…
YAY! I got 1 the other week. ^_^ Congrats! il y a plus d’un an
drunksheep commenté…
Thanks ^_^ il y a plus d’un an
piperleoforever commenté…
Congrats!!!! il y a plus d’un an
tongue
xxemogirl101xx a dit …
MY CHICKEN TASTE LIKE TENDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! posté il y a plus d’un an
xxemogirl101xx commenté…
WHY!!!!!!!!!!!!!!!! il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
That's just not normal. il y a plus d’un an
xxemogirl101xx commenté…
lolz il y a plus d’un an
B10 commenté…
i think it's funny as hell! PENISBUTTER! il y a plus d’un an
j1edwardcullen7 a dit …
You're my wonderwall, Random-Wall! ;) posté il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
LOL, nice! xD I adore Oasis. ^_^ il y a plus d’un an
j1edwardcullen7 commenté…
Haha! ;) I was listening to it when I saw the whole 'wall' thing. il y a plus d’un an
big smile
christinaperri a dit …
some words to decribe me:
aléatoire
talented
artist
pretty
loved
different
lucky
honored
HAPPY posté il y a plus d’un an
harindirulz commenté…
good for you!!! il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
You're very arrogant. il y a plus d’un an
Mongoose09 commenté…
my word to describe you: freak il y a plus d’un an
BeatlesFan12 a dit …
817.547.5830
posté il y a plus d’un an
samuraibond005 commenté…
What's that, your IP adress? il y a plus d’un an
j1edwardcullen7 commenté…
I think its her/his phone number. o.o il y a plus d’un an
xxemogirl101xx commenté…
is it a christan acadamy? il y a plus d’un an
BeatlesFan12 a dit …
My mom is having a baby and wants me to take the bus. I HATE THE BUS!!!!! God, I'd rather walk the five miles. posté il y a plus d’un an
anime123rox commenté…
good for toi then :) il y a plus d’un an
heart
keshagurl17 a dit …
oh yeah its my birthday, its my birthday! posté il y a plus d’un an
j1edwardcullen7 commenté…
And, apparently, it's Justin Beiber's birthday, also. il y a plus d’un an
gifmaniaaa commenté…
it's justin and kesha birthday :) il y a plus d’un an
hmmm
moodystuff449 a dit …
Why won't this site send me mises à jour any more? posté il y a plus d’un an
xxXsk8trXxx a dit …
Co za asy... posté il y a plus d’un an
BeatlesFan12 a dit …
Ringo Starr just ate a sandwich. Look it up. posté il y a plus d’un an
angry
jbiebgirl100 a dit …
OH CRAP!!!!!!!!!! WE'RE OUT OF MILK!!!!!!!!!!! posté il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
Now I can't have a y blé, maïs flakes il y a plus d’un an
sabina2000 commenté…
HMMMMMMMMMMMMMMM............ il y a plus d’un an
jbiebgirl100 a dit …
Can toi guys look at my gallery my pics r awesome :D posté il y a plus d’un an
big smile
drunksheep a dit …
Who wants to chat? I'm sooooooooo happy =D posté il y a plus d’un an
RingoRules commenté…
OMG so am i !!!!! maybe its bcuz i stoped worrying about the paul is dead thing..... crap nvm il y a plus d’un an
Jacoblackswife a dit …
WTF? Justin Beiber is 17 ? That boy looks like he's 2 and come to find out his little cul, ass is older than me SMH.
posté il y a plus d’un an
xxXsk8trXxx commenté…
Boy? il y a plus d’un an
Jacoblackswife commenté…
?? il y a plus d’un an
Jacoblackswife commenté…
ew why il y a plus d’un an
Sandrei a dit …
B.S. may be considered a superstar, but she freaks me out O.o posté il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
Spears? il y a plus d’un an
Sandrei commenté…
yup il y a plus d’un an
mixmaster15 commenté…
thanks :) il y a plus d’un an
big smile
GaGaBoi a dit …
ᴿᴬᵂᴿ posté il y a plus d’un an
BeatlesFan12 a dit …
Call this number.

817.547.5830

I fucking dare you. posté il y a plus d’un an
Jacoblackswife commenté…
kk....its in the US right? il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
Um no I'm not gonna call it cause I'm not a idiot that could be anyone like a stalker il y a plus d’un an
blazeandarose commenté…
WTF il y a plus d’un an
taytrain97 a dit …
I like turtles because they're so chill. They don't hurt anyone. They're just like, 'Hey man, I want to swim, and maybe eat some lettuce. But I'm gonna take my time getting there, I'm not in a rush. Because I'm a turtle.' posté il y a plus d’un an
BeatlesFan12 commenté…
I once ate a baby turtle. il y a plus d’un an
Lolly4me2 commenté…
lol, I saw this once. XD I also saw one about seals and one about whales. il y a plus d’un an
taytrain97 commenté…
There's, like, a million of them. xD I found one about Facebookers, turtles, cannibals, dolphins, golfish... il y a plus d’un an
BeatlesFan12 a dit …
I Lost the fucking spelling bee. Who here has ever heard the fucking word 'hassock'? I haven't. posté il y a plus d’un an
taytrain97 commenté…
I have. It's a fancy word for a canapé cushion. It's fun to say. :D il y a plus d’un an
BeatlesFan12 commenté…
HASACK HASACK HASACK HASACK HASACK HASACK HASACK il y a plus d’un an
blazeandarose commenté…
T_T il y a plus d’un an
wink
ciaraluvsjustin a dit …
Happy 28th of Febuary everyone!!!<333 posté il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
Is today a holiday ou sumpthin? 0_o il y a plus d’un an
ciaraluvsjustin commenté…
Noooooooooo!!!!! I'm just really really really happy for no good reson!!!!!=} il y a plus d’un an
KezzMorris a dit …
Hi, I like pie posté il y a plus d’un an
Lolly4me2 commenté…
Hi, I like dead children. il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
Hi, I l’amour pie! And lolly4me2 toi are psycho Lolz il y a plus d’un an
KezzMorris commenté…
Lolly4me2 really that's psycho il y a plus d’un an
KezzMorris a dit …
PIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE PIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! posté il y a plus d’un an
Duncan-superfan commenté…
o3o ? il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
pizza pizza pizza pizza pizza pizza PIZZA!!!! il y a plus d’un an
KezzMorris commenté…
MDR il y a plus d’un an
smos2501 a dit …
uuummmm, river cordonnier posté il y a plus d’un an
misssu a dit …
i'm bored...so TRLOLOLOLOLOLOLOLOLOL posté il y a plus d’un an
Jacoblackswife a dit …
In the middle of a commentaire war on youtube!!! so much fun! posté il y a plus d’un an
Rainsky57 commenté…
Ooohhh!!! What video? I l’amour seeing commentaire wars! il y a plus d’un an
BeatlesFan12 commenté…
HASSOCK il y a plus d’un an
Jacoblackswife commenté…
its over now but it was on this link il y a plus d’un an
emilyroxx a dit …
Hehe, the Simpsons guy in the images section is laughing at the spatula. posté il y a plus d’un an
smile
lexyboo6262 a dit …
salut everyone, im new here so could u plz add me ??? thanks. i'll add u back posté il y a plus d’un an
BlackSunshine a dit …
*CHILD YEARS* (At Friends house)
Friends mom: Hey! your moms here to pick toi up!
You: OH NO!
Friend: LETS HIDE! Then toi cant go home! posté il y a plus d’un an
theonlyexeption commenté…
lol, *sigh* those were the days=) il y a plus d’un an
selgomez5613 commenté…
MDR i remember il y a plus d’un an
caralina100 commenté…
.... I still do that.... :D il y a plus d’un an
anime123rox a dit …
I LAY AWAKE STRAP MYSELF TO MY lit WITH A BULLET PROVE VEST AND SHOOT MYSELF IN THE HEAD........... BANG!!!! posté il y a plus d’un an
anime123rox a dit …
I NOT READY TO LEAVE ITS TO SCARY TO DIE posté il y a plus d’un an
MrOrange16 commenté…
I disagree. il y a plus d’un an
anime123rox commenté…
i ment i wil have to go to the cematary and be buried alive il y a plus d’un an
smile
anime123rox a dit …
MY TEACHER WANTED TO FLUNK ME IN 7TH GRADE THANKS suivant SEMESTER ILL BE 35 SO I SMACKED HIM WITH AN ERASER CHASED HIM WITH A STAPLER STAPLE HIS BALLS TO A STACK OF PAPERS posté il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB a dit …
I IZ NOT HUMAN! posté il y a plus d’un an
invadercalliope commenté…
I'M IRKEN! il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB commenté…
I'm CLUTONEAN! il y a plus d’un an
anime123rox commenté…
ya nether am me im the ice cream girl il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB commenté…
YAY! Got any dark chocolate? xD il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB a dit …
dgyrvbtttttttttttttttttttttttttninnnnnnnnnnnnuteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevbleritvberyoqqqqqqqqqqqqcnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuklyuiwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwuwttvbiy

Can anyone SAY that?!?!?! posté il y a plus d’un an
taytrain97 a dit …
toi know what I like? Cannibals. They're so straight-forward. They're just like "I'm a cannibal, ima eat chu, omnomnom." posté il y a plus d’un an
Stellawinx4eva commenté…
Thats how my friend Ashley is like.She is obsessed with them il y a plus d’un an
taytrain97 commenté…
That's...kinda creepy. il y a plus d’un an
taytrain97 commenté…
No, Lolly, toi found the only exception. *hiding baby souffle behind her back* >.>' il y a plus d’un an
unknownfan88 a dit …
salut i wonder y they dont put real Candy in tamalas and be surprised to find it when they eat it :)
posté il y a plus d’un an
cake
moodystuff449 a dit …
It's my birthday!! :D :D :D posté il y a plus d’un an
iluvllllll commenté…
Happy Birthday (: il y a plus d’un an
unknownfan88 commenté…
Happy B-Day and hi!!!!!! il y a plus d’un an
ryogirl2010 commenté…
appy birf jour toooo yu, appy birf jour too yu, appy birf jour deaw perfon,appy birf jour tooo yu. il y a plus d’un an
DXSgirl30 a dit …
RAN-DUM-DUM-DUUUUM!!! posté il y a plus d’un an
lifecanbestupid a dit …
I know this guy who's a real jackass. I know alot of jackasses and he's one of the worst. He pisses me off all the time with his stupid shit posté il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB commenté…
I know how toi feel. -_- il y a plus d’un an
invadercalliope a dit …
Hi everyone posté il y a plus d’un an
Rennerocks commenté…
salut il y a plus d’un an
unknownfan88 commenté…
hi il y a plus d’un an
cute20k a dit …
SHUT THE F.....................................................................RONT DOOR! posté il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
My 8th grade math teacher a dit that all the time. -_- il y a plus d’un an
invadercalliope commenté…
ummmmm YAY! il y a plus d’un an
emo_dude commenté…
I dont gotta haha ..wait is that bad?:p il y a plus d’un an
Lizzy-ILoveJB a dit …
aléatoire RANDOMNESS!!!!!!!
aléatoire letters:

rywiyitbytgerutvhuertguierytouevruertyiwrjoiwyeroeviwtlhebrtuieryituyreutyeoirtyrybturyturyeotvnieyrteklrytoryleytkeurbytvukyvunkyrvbukty

aléatoire numbers:

571870354540534304350154403554650435435430513543540340354543545420425425425457817042870328571708788418783278874032077204

aléatoire words:

aléatoire randomness fun word opal thief deadly shadows majesty shave heure hard high l’amour deodorant play money golden plead soaked posté il y a plus d’un an
xxXsk8trXxx a dit …
Who else here hates when Youtube vidéos have sexual titles ou a sexual prévisualiser picture to attract viewers, and yet the video itself isn't sexual? posté il y a plus d’un an
Lolly4me2 commenté…
That happens to me all the time. ._. il y a plus d’un an
poseidongurl10 commenté…
me 2 il y a plus d’un an
-RandomChick- a dit …
LOL, I just sneezed and accidently bit my finger O.o posté il y a plus d’un an
CheekyCheese commenté…
Ouch il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
MDR how? Was your hand near your mouth ou something? 0_o il y a plus d’un an
-RandomChick- commenté…
Yea, I went to cover my nose but when I sneezed I just went CHOMP il y a plus d’un an
candygirl2011 commenté…
loool il y a plus d’un an
Bond_Of_Fury a dit …
Just sitting home... Wishing for this vacation to be a bit longer... I bet it won't be. posté il y a plus d’un an
laugh
AnimeFan66 a dit …
If toi think a door is going to help stop hungry Velociraptors from finding you, it won't...- Jurassic Park posté il y a plus d’un an
zanesaaomgfan a dit …
I missed Justin Bieber's Never Say Never. All they have is the director's fan cut. DX posté il y a plus d’un an
-sapherequeen- a dit …
The world is falling apart as we know it. -_- posté il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
"It's the end of the world as we know it, and I feel fine." :) il y a plus d’un an
BaconNocab a dit …
this is so RANDOM!! posté il y a plus d’un an
trehot a dit …
MDR posté il y a plus d’un an
BaconNocab commenté…
oh yeah MDR RANDOM! il y a plus d’un an
big smile
jbiebgirl100 a dit …

:) hiya

_ posté il y a plus d’un an
worried
legend_of_roxas a dit …
Today didn't start very good when I woke up posté il y a plus d’un an
big smile
jbiebgirl100 a dit …
If toi want me to add toi I will just ask :) posté il y a plus d’un an
jbiebgirl100 a dit …
If i see people getting bullied on fanpoP don't worry I will stick uP for you. :) I'm nice like that. :) posté il y a plus d’un an
-RandomChick- commenté…
ur obviously new to this club so here's a hint: Dnt bother, we get pretty bitchy sometimes. il y a plus d’un an
cool
jbiebgirl100 a dit …
Am I the only One who thinks the video game black ops is stupid and only men that nothing to do with their lives play and boys who are losers play? No offense though. But really all toi do is kill army guys. No meaning I tell toi posté il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
I quite like Black Ops. And I'm neither male nor a loser. il y a plus d’un an
wetgloves commenté…
black ops is soooo stupid il y a plus d’un an
crying
jbiebgirl100 a dit …
good morning world!!! my power is out right now so i couldnt go on the computer BUT i have an kindle and that has internet so here i am but i want to watch tv so bad :-_( posté il y a plus d’un an
zanhar1 a dit …
Ok so last night I turn off my light and start to fall asleep wait it gets better suddenly the light turns its self back on I fit creeped out but turned it off and went to lit again a few minutes later it turned back on and now tonight it happened again only this time instead of turning on the light turned it's self off. 0_o I am officially turning the living room intomy lit room. I am beyond creeped out. posté il y a plus d’un an
-RandomChick- commenté…
Woah... Freaky O.o il y a plus d’un an
BellaLovett commenté…
O_O ' il y a plus d’un an
RingoRules commenté…
u have a gohst problem.... try playing "Hard day's night" and maybe it will be sosatisfyed that it will leave. il y a plus d’un an
zzz
cloudstrifefan a dit …
Soooooooo booorrreeeddd. posté il y a plus d’un an
vamp_girl16 commenté…
i know meeee 2 im going thru a really bad break up phase w/ my bfriend and it really sux. bad. really bad. I'm REALLY SAD!!! il y a plus d’un an
hmmm
samuraibond005 a dit …
My family got upset at me for joking about death. I don't know if people place too much value on human lives ou if I don't put enough value on human lives. Ether way it was a time I probably should have kept my mouth shut. posté il y a plus d’un an
shadow759 commenté…
I know right I did that il y a plus d’un an
vlad_todd_fan commenté…
Agree il y a plus d’un an
KyssesLovesMJ a dit …
I'll never understand why people make such a big deal about winning a stupid medal ou whatever those things are. Whatever, I guess posté il y a plus d’un an
MrOrange16 commenté…
Meh. I suppose it's a pride ou status thing. il y a plus d’un an
shadow759 commenté…
Yay il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
Ikr il y a plus d’un an
LadyL68 a dit …
YESSS!!! FINALLY it's spring break!!! :) posté il y a plus d’un an
justinfangrrl commenté…
real lucky. I don't get mine until march. il y a plus d’un an
legend_of_roxas commenté…
toi already have spring break??? o_O il y a plus d’un an
KateKicksAss commenté…
In FEBRUARY?! Wow, lucky you! il y a plus d’un an
heart
7things a dit …
Para que estemos solos amor
en un dia sin fin sin preocuparnos
mas del que podran decir
donde durmamos abrazados y si
entonces nos sorprende el amancer
saber que estas ahi, que estamos solos
Escapemonos por necesidad,
nos debemos tanto
si el amor esta no foins, hay porque esperar
el donde o el cuando
posté il y a plus d’un an
RingoRules commenté…
omg thats my fav language il y a plus d’un an
zanesaaomgfan a dit …
I HAVE 1000 FANS!

but now I'm freezing... :( posté il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
Good for toi il y a plus d’un an
macaroni1999 commenté…
everybody can see that il y a plus d’un an
Lady10358 commenté…
congratz il y a plus d’un an
jbiebgirl100 a dit …
I'm watching Tom and Jerry and Tom is drunk MDR :D posté il y a plus d’un an
xXxJDloverxXx commenté…
♥ Tom and Jerry! :D il y a plus d’un an
RingoRules commenté…
THATS A KIDSHOW HOW DO THEY LET TOM GET DRUNK???!!!!!! il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
i dunno all a know is that it was hilarious il y a plus d’un an
cool
AaaaaGirlygirl a dit …
Wake up in tha mornin feelin like P diddy grab my shades I'm out tha door I'm gonna hit this city. posté il y a plus d’un an
RapQueen111 commenté…
MDR Ke$ha! XD il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
Lolz yah I l’amour this song il y a plus d’un an
Nicki-was-here commenté…
me 2 il y a plus d’un an
candygirl2011 commenté…
tik tok on the clock but the party don't stop:)))..i l’amour this song:D il y a plus d’un an
Jacoblackswife a dit …
Men should NOT be able to have chest hair. (just a thought) posté il y a plus d’un an
AnimeFan66 commenté…
i agree- i hate it when i have chest hair! >:( il y a plus d’un an
cleo-mermaid commenté…
why?? MDR il y a plus d’un an
Jacoblackswife commenté…
It looks really gross. il y a plus d’un an
jayrameriaz commenté…
austin powers gott all the ladies and his chest was hairy aswell as his back xD il y a plus d’un an
lifecanbestupid a dit …
I hate stupidity. It really pisses me off. posté il y a plus d’un an
Mongoose09 commenté…
I feel ya. il y a plus d’un an
Ammbarrr commenté…
i no what toi mean , do toi ever just feel like punching sttupid people in the face?? ou is it just me ?? ( i know its mean but its ture ) il y a plus d’un an
RingoRules commenté…
kick them in the balls. good self defence tecnique il y a plus d’un an
AnimeFan66 a dit …
Fact File: The first dinosaur ever discovered was called "Megalosaurus". It was discvoered in England, which was also the birth place of the word and where dinosaur fossils were first discovered. posté il y a plus d’un an
Mongoose09 commenté…
Interesting. il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
... il y a plus d’un an
Crazy_NarutoKid commenté…
interesting:) il y a plus d’un an
TreyssBabyGuh34 a dit …
Im In Lovee Whid Treyy Songz ou Tremaine Aldon Neverson Thadss Myy Hubby Fo Lifee Nd I Dnt Gve A Fuckk Whad N E One Gotta Say Bout If Yu Gotta Problem chienne Tha Streets Aint A Option We K'Can Etss Greedyy K'Cuss Thadss How We Roll Round Here Does Ya Hear Meh Trickks Ha... posté il y a plus d’un an
big smile
selenagomezfan7 a dit …
Congratulates aléatoire toi have 8200. fans:) posté il y a plus d’un an
rebcam13 commenté…
*Like* CONGRATS! il y a plus d’un an
Jacoblackswife a dit …
O god someone help me im catching Beber feaver :( posté il y a plus d’un an
iluvllllll commenté…
If toi really had it toi would know how to spell "Bieber Fever". il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
...:D and that's a bad thing? Once toi catch bieber fever toi will l’amour it!!! il y a plus d’un an
Jacoblackswife commenté…
It was a fucking typo stop being a ass. il y a plus d’un an
Jacoblackswife commenté…
it was a joke anyways. il y a plus d’un an
big smile
jbiebgirl100 a dit …
AHHHHHHHHH I just talked to nick Jonas !!! Omg he's so funny!!!!!! Eekkkkkk omg I just talked to nick Jonas !!!!!!!! On the phone posté il y a plus d’un an
taylorl4101 commenté…
i WANT IT il y a plus d’un an
taylorl4101 commenté…
i WANT IT il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
I'm not giving his number all I'm gonna say is his number starts with 5 il y a plus d’un an
fan-of-all-fans a dit …
OHHHHHHHHHHHHHHHHHH Precious!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wdf y did i just say that? posté il y a plus d’un an
tara757 commenté…
maybe cuz u r bored :P ?lolz il y a plus d’un an
invadercalliope commenté…
the movie? il y a plus d’un an
fan-of-all-fans commenté…
who the hell? il y a plus d’un an
smile
hahahahahahaha a dit …
say something aléatoire please !!! posté il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
"Something aléatoire please!!" il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
Okay I a dit it! Wut do I win??? il y a plus d’un an
Ilovebaxter commenté…
hahaha il y a plus d’un an
hahahahahahaha commenté…
COOL ! il y a plus d’un an
Kezz234 a dit …
PIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! posté il y a plus d’un an
selenagomezfan7 commenté…
DIE!!!!!!!!! il y a plus d’un an
My8thUsername commenté…
*Sigh* il y a plus d’un an
KezzMorris commenté…
I l’amour PIE il y a plus d’un an
Cantwait4book5 a dit …
Madness. Humanity. Because of humanity there is madness, because only humanity can truely perceive the madness that surounds us. But yet it is still humanity that continues to create the madness. If toi think on it you'll relise there is one sans réponse question in that. They say madness lacks humanity, if thats true then how is madness madness? If madness lacks humanity then it isn't madness, madness simply becomes a miss conseption of reality. posté il y a plus d’un an
iluvllllll commenté…
O_o il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
toi Lost me after the seconde word 0_o il y a plus d’un an
My8thUsername commenté…
Other than that, I agree. il y a plus d’un an
Phineas-Fangirl a dit …
POOP THERE GOES MY EIGHTH HUSBAND. I REALLY TRIED TO KEEP THIS ONE ALIVE. ...........I..........I guess I should have put holes in the box........ posté il y a plus d’un an
PftFan99 commenté…
LAWL il y a plus d’un an
big smile
jbiebgirl100 a dit …
It's potty time!!!!!!! Do the potty time dance!!!!YAYYYYYYYY!!!!!!!!! MDR I'm so drunk jk I'm just hyper posté il y a plus d’un an
tongue
BlackSunshine a dit …
*After a Date*
Boy: I"ve...had the time of my life.
Girl: Me too.
Boy: And I"ve never felt this way before.
Girl: Me too!
Boy: I swear, this is true...
Girl: *Smiles*
Boy: ...And I owe it all to you. *looks at girl*
Girl: Aww! Your so sweet! I l’amour yo-
Boy: DIRTY BIT. *starts breakdancing really hard right there in the middle of the street*
Girl: .. posté il y a plus d’un an
SashaPrince4ver commenté…
L.M.F.A.O :P il y a plus d’un an
--MonsterGirl-- commenté…
MDR il y a plus d’un an
Mongoose09 commenté…
MDR il y a plus d’un an
-sapherequeen- a dit …
Whoever answered the question about the reasons for my friend to justify her hatred for her life, I just want to say this; Thanks for the feedback, I appreciate it, and hopefully the arguing between my Friends will stop. Again, thank you! :) posté il y a plus d’un an
EmzLovesCheryl commenté…
why did toi supprimer it? i spent ages écriture my answer! :( and i was hoping that plus people would vote it best..oh well. *shrugs* il y a plus d’un an
-sapherequeen- commenté…
I didn't want to run the risk of my friend coming over someday, using my computer, stumbling upon my profil (It's very easy to find because my computer shows toi the sites someone regularly visits), then finding the question, recognizing her issues and freaking out on me. Cause, like I said, I have another to worry about right now and the last thing I need is a petty fight. Plus, I thought your answer was pretty good, a lot of them were. il y a plus d’un an
EmzLovesCheryl commenté…
okay then, that seems reasonable. :) i hope that your friend feels better soon anyhow, and as long as we helped. :) il y a plus d’un an
-sapherequeen- commenté…
toi did, a lot. :) And wow, did I really say "another" instead of "enough"? Should post a question about myself -_- il y a plus d’un an
worried
jbiebgirl100 a dit …
The lonely voices in my head are telling me to eat carrots NOOOOOOOO!!!!!!!!!!! posté il y a plus d’un an
AaaaaGirlygirl commenté…
Don't listen to them! They are evil! il y a plus d’un an
Stellawinx4eva commenté…
Don't listen!!!!!!! THEIR EVIL I'LL TELL YOU, EVIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
Lol:)) il y a plus d’un an
Maddydefreese a dit …
i want to trie a pinapple ppl sa they suck but ooooooowelllll posté il y a plus d’un an
KyssesLovesMJ a dit …
People getting mad at me because I don't fully agree with whatever they say. Oh well they'll get over it. posté il y a plus d’un an
-sapherequeen- commenté…
Sounds like 70% of my life. o_O il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
Mhmm. il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
I hAte when that happens.it gets me so mad il y a plus d’un an
I_Am_Me-Bee a dit …
Cream Cheese, radom eough :P posté il y a plus d’un an
worried
jbiebgirl100 a dit …
i feel like écriture something smart but im not a smart person.
WHAT DO I DO!!!!! posté il y a plus d’un an
r-pattz commenté…
Use big words. il y a plus d’un an
jbiebgirl100 commenté…
that makes sense il y a plus d’un an