Princeton (Mindless Behavior) Club
rejoindre
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
posted by awesomegirl101
At school that day........
The cloche, bell had rang which meant school was out.
Mia was waiting par the gym for prodigy.
Prod was coming down the hallway.
He ran into Mia's arms.
" salut boo. What did your parents say???" Greeted prodigy
Mia looked down at the floor.
She held onto prods hand tightly.
" my mom really liked you. My dad.... a dit toi were a bad influence and he doesn't want us to keep seeing each other..."
" wahhhhhhhh!?????"
" it's ok prod my dads goin on a business trip for a mois we can stay together." She assured him
" what about when he comes back?" Asked prodigy
" look I really l’amour toi prodigy...
continue reading...
posted by Princetonlove01
A few days later

Mya’s POV: the suivant jour i woke up and called RayRay this was phase 1 of my plan.
Phone convo:
R- hello??
M- salut rayon, ray this is Mya.
R- who?? oh oh um yeah i know. wassup??
M- um Tuliyah was meaning to call toi but she forgot.
R- oh really!
M- really. and she wanted to invite toi and the guys to this thing we have in town where we drive to a empty warehouse and watch films on the mur inside.
R- thats awesome! yeah we’ll come thanks
M- oh no problem no problem at all
R- um okay bye
M- bye hangs up
Mya: phase 1 complete.

Rays POV: that was weird. Prod: who was that man?? Ray:...
continue reading...
posted by RayRaybabii2467
This is about a girl who has 3 sisters that she loves to death. There names are Alana, Toria, and Radri. The main girl of the story is Yahnna. She is a quiet and shy girl who thinks she doesnt deserve anything espiecially what happened last summer with her boyfriend and ever since then she hasnt spoken to a boy ou even dated them........ but can one boy change that?? Find out plus in Two Different Lifes!















































































































TBC hope yall like what its about!! ADD ME IF IM NOT A fan AND ILL ADD toi BACK GIVE ME hommages AND PLZZZ commentaire AND RATE l’amour YALL AND HOPE YALL ENJOY AND SORRY THERE WONT BE A PART 10 TO MY rayon, ray rayon, ray l’amour STORIES!!!
Roc:ok I'll tell her bye mom
Mom:bye baby
Roc:Kendra mom a dit she not mad ok
Kendra:ok who want to go see my sister Ana
Prod:not me last time she kissed me
Mya:me neither she kissed my prod-kitty
Kendra:awwwwww toi called him prod-kitty
Mya:be quiet
Kendra:ok so who want to come with me
Ray:me
Roc:me
Prince:me
Alley:me 2
Janiya:yea I want to come with rocky boo
Kendra:prod if toi dont I'll kill toi
Prod:fine mya stay here and watch Bree
Mya:ok baby bye
At my sister house
Ana:hey everybody
Eb:hey
Ana:prince can I talk to you
Princeton:yea
In ana room
Ana:prince I like you
Prince:ok
Ana:(kissing prince) Iove you
They...
continue reading...
posted by Princetonlove01
And the couples live happily i know the secrect did't

come to mya about paige and prince s’embrasser which i am still mad about that but this chapter have to end another story another jour but should i write one
about diggy ou get going with princeton idk i think i wanna try sumthin new ou should i do sumthin again with the omg girls idk it is all
qustions and réponses again but ima let yall choose im am doing my Friends in this story and 1 special fan but i will be starting the chapter today but l’amour kisses and wish toi the best !!!!!!!!!!!!!!!! :)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TACOS TACOS PEACE !!!!!!!!!!!!!!! LUV toi X5
 Annas uniform
Annas uniform
BEFORE I START AT THE END OF THIS article ALL OF YALL THAT READ IT PLEASE commentaire SO I COULD SEE HOW MANY PEOPLE ARE lire AND I REALLY APPRECIATE ALL U GUYS RECENTLY COMMENTING LUV YALL
OH AND MOST OF THE PLACE HERE R FAKE LOL


Anna:im gonna go over to hot dog hut to see if i can get a job there
Shaniah:ok ill check the milkshake shack
Anna:ok see ya later

Hotdog hut..........
Anna:um salut where are y'all manager
Employee:oh just go to the back and knock on the door
Anna:thanks
Employee: no problem

She goes to the back and knocks on the door

Manager:come in
Anna:hi my name is Anna and I would like a job...
continue reading...
posted by LA_Griffin
The suivant day:
::LA's POV::
Okay,It's morning(I'm surprised I woke up this early,cause toi know.)And I went to the kitchen,and sat at the counter.Jenet- Hey,lil cuz.You know for a dark-skinned person,you're glowing. LA-I am? Mya-Yes.Then Jacob came in but I didn't notice him.Jacob-Well I would always l’amour to see my wifey happy.LA-Oh salut Papi,and wifey? Jacob-Oh so toi don't want us to get married? LA-Maybe I do,maybe I don't.Jacob-you tryna be funny? LA-You know me so well.Jacob-(playfully rolls eyes and comes to Kiss me.)Then he went over to get some coffee.Jenet-(whisper)LA,what happen yesterday?...
continue reading...
At the resturant...

Me: What table, tableau should we go sit at
Prince: uh well we need a table, tableau for six
Me: Um actually can we get a table, tableau for seven im going to invite my friend autumn
Prince: Ok
Waitress: How many
Prince: Seven pls, one of our Friends is on their way,i think
She led us to the table, tableau and gave us menu's
I went outside and called autumn
Me: Hello
Autumn: foins, hay leah what's up
Me: Just at a resturant with some friends, do toi wanna come
Autumn: Um I don't know
Me: Plzzzzzzzzzzzzz I really want toi to meet them
Autumn: Why?
Me: I just do ok
Autumn: Ok i'll be there in a minute, where is the resturant
Me: I'll...
continue reading...
''These my little bébés if toi mess with them toi gotta go through me.''Keke a dit as she was filming everything that was going on while they were on the tour bus.''There go Roc and Jenna over there whispering and talking again.'' As Princeton walked out the back room he saw what Jenna and Roc were doing and he grabbed Jenna and took her to the back room and closed the door. ''What are toi doing?'' Nothing,we were just talking then toi just saw us and had a fit. ''Why wouldn't I toi were on Roc's lap talking and whispering.''So whats the problem?'' Your my little sister and toi are only 14 and toi are sitting on a 15 an old's lap. ''Look bro your not the boss of me I do what i want when i want.'' Then Jenna left the room leaving Princeton there alone and shocked.
posted by Princetonlove01
its been a week since Lakinda and Adam have been Friends with benefits. They don’t “do it” ou anything they just hug and Kiss and stuff. she has made the decision to tell everyone about Adam so she brought him along when she went back home.
They made it to the house and are waiting in Adam’s car (he can drive) in the driveway.
Adam: u ready? U look nervous.
L: as ready as I’ll ever be.
Adam: u want me to go in with u ou stay out here?
L: uh.. stay out here. I’ll text u when I want toi to come in.
Adam: alright good luck.
they Kiss and she gets out the car and walks over to the front...
continue reading...
A few minutes later josh came in and took me accueil and i was feeling alot better but whenever i touch my face it hurts so i try and cover my face as much as i can

The suivant jour rayon, ray rayon, ray came over and we were just hanging out then he a dit “do toi wanna come over to the house“
Me:    Um im not sure about that
Ray: It's ok we will be the only ones there they've gone to some MB photo shoot
Me: dont toi have to go
Ray: well yeah but i would rather take care of my baby
Me: noooo i don't want to get in the way of any important MB stuff
Ray: your not i chose to annuler it , i'll do it...
continue reading...
posted by Princetonlove01
kiesha: u can come on tour with us and your friend nasha
Mya :how do u know but us ?
kiesha: roc told me
kiesha:but u guys needed pack we’re leaving suivant thing tomorrow moring.
(mya went to hug roc)
Mya: thanks roc and kiesha
Pr: that’s enough
(i rolled my eyes and ran to tell nasha while her and rayon, ray rayon, ray we’re s’embrasser again ,,the two l’amour birds)
(PRINCETON P.o.v)
the suivant moring
(i was sleeping with mya in my arms i l’amour her so much then i heard something outside)..(she was sleepin like a beautiful Angel laying down and i didnt want to leave
Pr: what the heck!( there’s some girl jumping...
continue reading...
posted by Princetonlove01
Scene:mya was walking in the park all alone with her 2 an old sister Scarlet and toi see a man selling ice cream.

Mya:Look Scarlet ice cream!

Scarlet:Yay! (runs up to the ice cream man)

Mya:Oh no Scarlet wait up! (you run up to her)

While running toi bump into someone.You both fell to the ground suivant to each other.You got up slowly and saw a guy with an afro in the floor holding his head and toi figured he’s from MB.

Mya:Ugh well since i’m not a heartless ***** let me help toi up

Princeton:Thanks chica (takes your hand and stands up) So what’s your name? (walking with you)

Mya:Why do...
continue reading...
posted by Princetonlove01
Mel and Mya in room geting dressed)

Mel: omg i dont know what to wear
Mya: dont worry Prod is mad chill
Mel: what the ***** do toi mean dont worry!! im going on a rendez-vous amoureux, date with my dream man and i dont know what to wear
Mya: yeah toi gotta give me hommages for that one
Mel: yeah definately
Mya: wear this (Mel wears: :link
Mel: omg thanks girl
Mya: yeah and imma wear this (MYAwears: link

cute huh plz commentaire and tellme is it ungly ou is is pretty ou hideous!!!!!!!!!!!!!:))
Mya and Princeton BriannaandRoc Royal r on Der date.

M-so were r we going? B-yea were we going? Roc-well how about da movies? B-dat cool. M-dat cool 2. Prince-well yea. M-hey salut boo watz da matter? Prince-well i miss my little sister Maya. M-aww babe well we can juz ask Ur mom if its OK 4 her 2 come on tour wit us 4 lyke a week ou 2 and i didn't our name was the same . Prince-well she got school so how bout dis weekend so u can meet her and my mom OK and yea she do!!. M-idk boo i am gonna be nervous 2 meet her. Prince-well dat da part of be in a relationship u hav 2 meet da parents. M-well...
continue reading...
posted by RayRaycutie
at home
me-y u drop 2 the ground gurl?!
india-he was gttn on me! i had 2 do sumthn.
me-lol! ikr! *gets fone call*

fone convo
me-wat up?
prince-nun. can i come ovr nowwwwwww?!
me-okay. just...take ur time...
prince-y?
me-india's ovr here
india-hey! um...who?
me-my dad
india-mr brazil's dad!!!
me-well i gtta go but hurry! luv ya bye! *hangs up really fast*
india-he's comng 2day?!
me-um...yeah. *txts prince n tells him 2 bring rayon, ray so he can take india n he txts back a wink*
me-*rolls my eyes n smile*
india-iz it him?!
me-him?!
india-retard prince?!
me-noooo
india-yeah it iz.
me-*looks at tv n hears a knock on door*...
continue reading...
posted by Princetonlove01
The suivant morning Mya woke up wit princeton. she got out of lit nd thought about wat happened last night. she were kinda sad. she got out of lit nd headed over to the bathroom. she brushed hur teeth, nd took a shower. she got out of the douche nd looked at hur self in the mirror. she noticed this dark spot on hur neck. M- wat is tht. Mya got out of the bathroom nd got dressed. Princeton was half awake at this point. Mya went over to him nd woke him up. M- princeton wake up. P- uh….5 plus mintues. M- princeton wake up. P- fine. He sat up in the bed. P- morning. M- morning, um princeton can...
continue reading...
posted by RayRaycutie
okay so lik.....im busy alot n my mom iz takn time off my computer time n lik....SCHOOOL iz gttng on my nerves n if u guys cnt read this, sorry its early n i cnt type rite now!!! oksy??? so the stry!!!!









india-U DID WAT????
ray-HE DID WAT?????
tasha-who did wat?????
prod-*oming up 2 us* salut guys
tasha-hey
me-hey
prod-so....um...prince told me...about...u 2...n im sorry 4 the way he's been actng but he just HATES it wen ppl call him afro puff
me-smh wouldve been nice 2 kno!!!!!!
prod-*just laughs*
roc-so lik....im hungry yall wnna get sum FOOOD????
dee-dang!!!!! yo greedy self lego thn!!!!
roc-Yesssssss...
continue reading...
posted by Princetonlove01
the suivant morning
nasha p.o.v
(I woke up and rayon, ray rayon, ray was sleeping ..and he was dreaming about me cause he kept saying nasha I l’amour u..Aww he so cute when his asleep)
(I got to see whose awake to find roc and Samii on the canapé being died quiet with each other ) (why do I always find them alone..)
(I ease drop to see if they were going to say anything..)
end of p.o.v
Samii p.o.v
(I was watching t.v and I saw roc coming out his room)
Samii: out all people who is on this bus u have to come out..Uggh!
Roc: Samii can I talk to u
Samii:(Uggh) ok fine roc…
Roc: look Samii I was stupid..
Samii: yeah...
continue reading...
posted by princetonwife50
Mindless Behavior
mindless behavior
this article is for all the bieber fans out there. i know there has to be over 1000 of them.some people dont even know mindless behavior cause they still stuck on justin bieber. i get so mad cause i be like justin bieber aint horrible but he aint all that no plus he used to but now these way cuter,hotter,better singer boys came and walked on this planet and took justin biebers place. toi would be a stupid fool if still have the bieber fever.ok now lets go into the serious mode. are u a teenage gurl that still has the bieber fever well i janae perez has found a cure. if u wanna get rid of bieber...
continue reading...