Mob City Wall

Next Previous

afficher les notes du mur de 1-9 à 9

crying
XxxFUMMxxX a dit …
the show's cancelled!! posté il y a plus d’un an
matero commenté…
:( il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
Noooooo! How could they! D:> il y a plus d’un an
XxxFUMMxxX commenté…
yep :( il y a plus d’un an
sunny
Simmeh a dit …
salut guys, toi gotta spread Mob City where ever toi can! We all need a seconde Season! This montrer needs to continue. :) posté il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
Thank toi to all who have joined as well! This montrer is awesome and we must montrer our l’amour for it!! il y a plus d’un an
Mr_Shiney commenté…
pretty sure it gets a secone one. amazing montrer il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
:'( Waiting for nothing!! il y a plus d’un an
big smile
Simmeh a dit …
Hey, I made a Sid Rothman club if anyone would like to join! link posté il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
And a club for Joe Teague as well! link il y a plus d’un an
mischievous
igi_igi a dit …
Did toi guys do the Mob City survey on TNT?
At the question; What do toi want for season 2, I said: "hmmm...Sid Rothman shirtless??! XD" posté il y a plus d’un an
XxxFUMMxxX commenté…
Haha if enough of us do that. Maybe we'll get it il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
Yes! Rob is so hot when shirtless! We the fans need plus fan service! il y a plus d’un an
XxxFUMMxxX a dit …
btw: l’amour the spot look posté il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
Thanks! I tried to think of something. I'm glad it looks somewhat decent. il y a plus d’un an
XxxFUMMxxX commenté…
It looks stunning <3 il y a plus d’un an
biddi commenté…
it's very pretty indeed il y a plus d’un an
cool
Simmeh a dit …
10 fans in all - less than a day. That's awesome! :D posté il y a plus d’un an
XxxFUMMxxX commenté…
right. 10 fans every jour would be awesome xD il y a plus d’un an
T-cup commenté…
I'M 12 XD il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
MDR 12 xD That made me giggle. il y a plus d’un an
Gammon a dit …
Very nice spot posté il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
Very nice mustache! il y a plus d’un an
Gammon commenté…
MDR THE KNEPPSTACHE xD I thought he looked very sexy like that il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
Yeah, he was so cute with his mustache! Very comical as well. I really liked that episode where he went on and on about the "Elephant! Elephant!" to distract the guards. XD il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
Oh wait... he didn't have a mustache there. >_> il y a plus d’un an
XxxFUMMxxX a dit …
Thanks for making the club posté il y a plus d’un an
HottestActor commenté…
Agree. l’amour the show. Thank toi il y a plus d’un an
Simmeh commenté…
You're welcome! :) This montrer is too awesome. :D il y a plus d’un an
Simmeh a dit …
Didn't see a club for Mob City, so here one is. This montrer is pretty cool so far. posté il y a plus d’un an