Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 107451-107500 of 116057

il y a plus d’un an Chlarkfan said…
Ugh, i was out with my boyfriend and my phone fell in the water and i forgot that his phone was on silent so when my mother called i wouldnt here it she called like 40 times she thought i was dead fucken grounded me, bullshittt.
il y a plus d’un an Janni said…
BONNIE ruins ginny and everything with HP! the worst cating ever!
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
eyesexage<3
il y a plus d’un an Janni said…
heart
I CAN'T WAIT FOR THE RON & HERMIONE KISS PART IN THE 7th FILM!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
S this will piss you off
Alice Cooper on idol! that piece of shit show
link
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an Janni said…
and you have the beach S ;D<3
il y a plus d’un an brucas4ever said…
gh, i was out with my boyfriend and my phone fell in the water and i forgot that his phone was on silent so when my mother called i wouldnt here it she called like 40 times she thought i was dead fucken grounded me, bullshittt.

that soooooo sucks shit like that happens all the time to me
il y a plus d’un an Janni said…
il y a plus d’un an ritergrl said…
[i]Twilight. xP
What can we discuss from Twilight, apart from Edward vs. Jacob? It sucks so much. [/b]

How fucking mysoginistic the book is? The dire thesaurus rape? The fact that CHAGRINNED ISN'T EVEN A WORD? The lack of personalitys? The lack of sacrifice, therefore the lack of stuggle the protagonist dealt with? How the protagonist has no features to make her likeable at all?

I can go on xD
il y a plus d’un an brucas4ever said…
R/H kiss will be amazing<3
No Bonnie fits she's an ugly bitch just like Ginny

I actually think HP did a really good job of casting everyone
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
that soooooo sucks shit like that happens all the time to me

Ughhh, i didn't even do it on purpose it was all an accident i forgot you know?!
il y a plus d’un an Janni said…
besides GINNY!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
^yeah it soooo sucks. Trust me i get grounded for the stupidest shit ever!
Like not throwing out the garbage and stuff it sucks
il y a plus d’un an ritergrl said…
THE FUCK ARE YOU DOING ALICE COOPER
THE FUCK ARE YOU DOING?

WHY WOULD YOU DO THAT ALICE COOPER? FUCKING WHY? DID YOU NEED THE MONEY? i WOULD HAVE LEANT YOU THE MONEY? WHYYYY ALICE COOPER WHY!
AND IT'S MAY, WHY THE FUCK ARE YOU SINGING SCHOOLS OUT. IT'S FUCKING MAY!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
Idol is a fucking piece of shit! i hate everyone that's come out of that show! it's the biggest piece of bull
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
I'm really mad cause i leave on June 26th for the summer and i won't see my love for about a month or TWO Months and now i'm grounded and can't even say BYE to him ):
il y a plus d’un an brucas4ever said…
Deep breaths S! just breathe
il y a plus d’un an brucas4ever said…
Your grounded for that long! Gosh that so sucks! Maybe she'll unground you?
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
LOOOOOL S! I love that you could go on. xDD

And because it creeps me out how he looks cheater. xP Way too old. =/

Aww i'm sorry Blush! <3 I hope your mom understand what happened and things go back to normal. =)
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
I don't know, she was absoloutly FURIOUS. Like she swore on her dead father she wouldn't let me out of the house for over a month.
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
for me the hp movies have the perfect cast but the way they wrote the movies is jsut a fail!
if they stuck to the book with that cast it would have been amazing!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
I should go i have to dog walk and there is a shit load of hw with my name on it:(
il y a plus d’un an Janni said…
WOW! she must have been pisssed! :S
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
Cattt - i hope so too! i know this sounds cheesy but my love makes me more happy then i've ever honestly been, and i'd miss him SOOOO much <3
il y a plus d’un an ritergrl said…
Aww man, they sucks Jelena.


It's an unpopular opinion, but I LOATHE Emma Watsons portrayal. They really ruin the movie for me
il y a plus d’un an brucas4ever said…
BTW: i'm sooo happy my last math HW of the year! WOO! I GET OUT THE 18TH OF JUNE! My math teacher is awesome.. He's Indian! lol
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
She was, she was about to KILL me. ):
il y a plus d’un an brucas4ever said…
Eyesexage ** <3 *0
 Eyesexage ** <3 *0
il y a plus d’un an brucas4ever said…
oh nooooo:(

poor you! Where are you going for the summer?
il y a plus d’un an brucas4ever said…
G?
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
Croatia, which i love and all but it's diffrent when you're completely and MADLY in love with someone who lives here you know? i might not see him for THREE months, thats a long time.
il y a plus d’un an ritergrl said…
Gah three months is tiiiime. Wayy to long D:
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
It's an unpopular opinion, but I LOATHE Emma Watsons portrayal.

It's not that unpopular. xD I don't like her acting much either. She speaks like she's having a nervous break down. Like, chill out Hermione. It's not the end of the world.. yet.

Daniel is so bad too x(

I hope so Blush <33
You'll see everything will be okay. ;) And aww, that's so cute <3
il y a plus d’un an brucas4ever said…
That's soooooooo long!

I'm only out of town for 2weeks
but i have no comp connection
phone service either! it's gonna be weird
il y a plus d’un an Janni said…
Ballah? <3
il y a plus d’un an brucas4ever said…
When i watch HP i'm always having to rewind some of the characters have such strong British Accents it's weird. Americans talk sooo slow

It's like Spanish or smth sooooo fucking fast

g2g bye liove
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
Thanks Cat<3 i've missed talking to you! Where have you been girlll?!

Hannahh - Ugh i know, i won't have internet connection for over a month or even two. I'll have it for the month i'm grounded..i think...lol.

P.S. CONGRATS ON JATE. :D
il y a plus d’un an ritergrl said…
EXACTLY! Like int he fifth film, when all the death eaters were grabbing DA, everyone was deathy silent, but there was Hermione... whimpering ... NOT COOL!

Ruperts good! We love him
il y a plus d’un an Janni said…
Rupert is the best! <33 and Ron is just <3
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
Aww, you're welcome Blush <33
I missed you too! I've been very busy with college, my exams are starting. =(
il y a plus d’un an ritergrl said…
You think they talk fast in the HP movies? Wait till you get a load of me ;D

byeee darling xx
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
Rupert, Tom and the girl who plays Luna are the best actor from the younger ones.

But then the old cast pwns them all. xD
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
heart
Byee mangah! <33
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
Oh shit don't remind me! I have final exams starting,
and i am honestly NOT excited!
</3
il y a plus d’un an Janni said…
Of course the old cast pwns!

and yeah Tom is awesome!
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
I'm gonna watch some tv. xP
BBL girls <33
il y a plus d’un an Janni said…
BB looooser <33

I am gonna go too :D Nice talking about HP :P <3

<3
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
Byyeeeeee Cat & Janniii <3333!
il y a plus d’un an ritergrl said…
I to have to jet.
Back to the future time :D
Will maybe be back
laters xx
il y a plus d’un an brucas4ever said…
Dumb Dumb dumb