joanna fortuna

fanpopping depuis February 2009

  • Female, 35 years old
  • Favorite TV Show: vampire diaries, HIMYM, Buffy
mosaïque liste

Mes Clubs

mon mur

smile
PrueFever faîtes-moi des propositions pour my comments
Any chance I could get toi to vote and maybe leave a commentaire in this Disney vote I made here:

link

I'm trying to get as many Fanpoppers to vote and commentaire and your vote could really help a lot :) I'd really appreciate it as every little vote counts :) posté il y a plus d’un an
lizzie_jo5 à dit à propos de Damon & Elena
toi know what L wanna see?
L wanna see Elena cry on Damons shoulder. She usually seeks comfort with stefan... she should break down her walls and feel comfortable with Damon to allow him and not Stefan to comfort her. Then L will finally see she feels comfortable enough with him to consider a relationship cuz for now she feels awkward and paralyzed around him.... She needs to know he can be her crying shoulder and sole comfort source :) Then she'll send Stefan to hell posté il y a plus d’un an
Thana01 commenté…
He always trys to comfort her in the best way like he how did in 3.10 and 4.02 outside the church and other episodes but seeing Elena crying on Damon's shoulder!!! Omg it'll be amazing, he'll do his best to make her comfortable....... il y a plus d’un an
lizzie_jo5 commenté…
he always is willing to comfort her but she is reluctant to accept it il y a plus d’un an
loveofdelena commenté…
i want delena to continue with thier friendship, and to grow alot closer in the process, and hwen elena, has FINALLY fully excepted and embraced her feelings for damon, only when she is FULLY inlove with him, do i want them to be togther ultimately and for real. i just want to see their beautiful jorney abit longer, before their long awaited union. il y a plus d’un an
kiss
lizzie_jo5 à dit à propos de Penny & Sheldon
L sooo wish they happened, if only for 1 episode, ou a few minutes ou seconds!!!
L want them to happen soooo badly, why cant penny teach Sheldon to Kiss ou smth??? L l’amour Amy but L hate the way the writers are pushing Shamy on us!!!
and Dont even get me started on Penny & Leonard. Clearly they don't work out and shouldnt even try anymore but lm scared they'll be the Ross&Rachel of TBBT :(((
Still Shenny are the reason why L continue to watch TBBT :DD posté il y a plus d’un an
detty4ever commenté…
Right there with toi with everything that toi said. il y a plus d’un an