L’Île des défis extrêmes aléatoire MAJESTIC FANTASTICAL AMAZING DRAMATIC BEAUTIFUL RP!

Tdinoahiscute4 posted on Jun 30, 2013 at 08:34PM
Hi. :D

L’Île des défis extrêmes 399 réponses

Click here to write a response...
Previous

Showing Replies 1-50 of 399

il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: *walking*
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
(May I join! :D)
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
(Sure!)
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
(my characters' name is Anne)
Anne: *sees Ashleigh walking and waves*: Hello!
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: greetings.
(this is what she looks like.)
 Ashleigh: greetings. (this is what she looks like.)
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: Omg I love your outfit! Where do you shop?
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: they're hand-me-downs.
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: Cool, I wish I older brothers and sisters! I'm stuck with annoying little siblings....wanna hang out?
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: sure.
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: *flips hair* Where do you want to go?
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: *shrugs* I don't really know that many places.
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: We could go to the mall!
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: okay.
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: *starts walking*
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: *starts walking*
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: Got any money?
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: yes I do.
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: *smirks* Would ya like to buy me something at the mall, hm? For your new friend?
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: *playfully* oh, I dunno...
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: *flatters eyelashes*: Pretty Pwease with an Anne on top?
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- *skipping down the street*
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: *gasps* IT'S A SKIPPING PERSON! Let's say hi!
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- *ties her hair back*
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: I'm going to say hi to the skipping person! Oh, and the name's Anne, btw. *runs over to Sami*
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- HIHIHIIIIIII! I'M SAMI!
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: HEYY! I'm Anne!
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- CUTE NAME!
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: Thanks, your name is cute too!
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: my name's Ashleigh.
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- Wanna go to the mall?
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: we are.
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- Oh, yay!
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: *nods*
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- Mind if I tag along?
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: nope!
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- Yay!
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: *adjusts glasses*
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- Come along, now.
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: *puts shoulders around Ashleigh and Sami and squeals*: YAY MALL TIME!
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- Whoo!
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: *thinks: I better get some ear muffs for this century*
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: *starts walking again*
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- *claps*
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: where do you wanna go?
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne; *spots hot guy and squeals again*
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: what is it?
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: cute guy at 3;00!
il y a plus d’un an Tdinoahiscute4 said…
Sami- More like 2:45.
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Ashleigh: I'm lesbian...
il y a plus d’un an joyfullness101 said…
Anne: Oh! He's still hot...