L’Île des défis extrêmes TD RPness

DandC4evacute posted on Feb 22, 2012 at 10:16PM
this is an rp.

RULES:
1. NO IGNORING POSTS!
2. if you start something, make sure that you can add everyone in it too!





and..........BEGIN!

L’Île des défis extrêmes 16891 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 8051-8100 of 16891

il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
amber: whatever
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Veronica: *her stomach hurts again and she squeezes calvin's hand*
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Adriana: great!
Calvin: are you going to be ok?
il y a plus d’un an noahnstar1616 said…
Daniel: Yeah.
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
amber : pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee­eee­eee­eee­eee­eee­eee­eee­eee­e can i go ?
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Veronica: i dunno.
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
EC: *covers ears*
Calvin: *does sympathetic look*
il y a plus d’un an noahnstar1616 said…
Daniel: She's excited to go.
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Adriana: great!
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
laugh
amber: immmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­mmm­mmm­mmm­mmm­mmm­mmm­m soooooooooooooooooooooooooooooooo borrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeddddddddddd­ddd­ddd­ddd­ddd­dd ! <3
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Veronica: *sigh*
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
EC: SHUT UP!
Calvin: *holds her hand*
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
amber: I HAVNT GOT ANYTHING ELS TO DO , THANX TO YOU , IM BORED OUT OF MY MIND !
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Veronica: *smiles*
il y a plus d’un an noahnstar1616 said…
Daniel: Yeah.
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
EC: *angry look*
Calvin: *smiles*
Adriana: I'm so excited.
Alex: suprisingly, she's a very down-to-earth soon-to-be-bride.
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Veronica: *kisses calvin*
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Calvin: *kisses back*
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
The People: aww!

Veronica: *smiles*
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an noahnstar1616 said…
Star: Really?
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Calvin: oh, I forgot there's people here.
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
amber: :D , you wook angwy mwister >:D
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Veronica: yeah.
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
EC: *slaps Amber*
Alex: yeah!
Adriana: yeah, I'm surprised too.
Calvin: *smiles*
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an noahnstar1616 said…
Star: Huh. I'm shocked as well.
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Adriana: maybe it's because I'm marrying the man that I love.
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Veronica: *smiles back*

Women:*to veronica and calvin* you guys are so cute together!
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Calvin: thanks.
il y a plus d’un an noahnstar1616 said…
Star: Yeah. Maybe that's why.
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Veronica: lets go sit at a table.
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Hadar: *walks in park* oh! Hi guys!
Adriana: *waves*
Calvin: *sits*
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
amber: OW ! I WOULD SLAP YOU BACK BUT YOUR CONTROLLING ME !!
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
EC: SHUT UP ALREADY!
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
mischievous
amber: NO !!
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
EC: *slaps her again*
il y a plus d’un an noahnstar1616 said…
Daniel: Hey, Hadar.

Everyone: Hey.
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Jessica: *talks in amber's mind: Just call my name...Jessica.*

Veronica: *sits next to calvin*
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
amber: ERG !!! YOU HAVE NO IDEA HOW MUSH I WANA SLAP YOU BACK !!
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Hadar: *walks over to them* I picked up my bridesmaid dress!
Calvin: *smiles*
EC: TOO BAD!
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Jessica: *teleports to amber* damn it jenny!
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
amber: I HATE YOU SO MUCH , JUST LET ME GO ALREADY , YOU DONT NEED ME , GET SOMEONE LESS ANNOYING ! GO GET YOUR GIRLFRIEND OR SOMETHING , JUST NOT ME !
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
EC: see what I mean?
il y a plus d’un an noahnstar1616 said…
Daniel: That's awesome.
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
amber: well she cant read minds , so its not like i can ask her for help !
il y a plus d’un an Courtneyfan214 said…
Jessica: what's going on? where am i? *looks at EC*
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
Hadar: *smiles*
EC: ugh!
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
amber: make me do something , im just stood in the middle of a room !
il y a plus d’un an DandC4evacute said…
EC: kick her out.
il y a plus d’un an jadeISmaNAME said…
amber: what you on about ?
il y a plus d’un an noahnstar1616 said…
Daniel: What color is it?