répondre à cette question

aléatoire Question

How long have toi been here?

I'm new! :)
 WinterDruid posted il y a plus d’un an
next question »

aléatoire Réponses

ThePrincesTale said:
Welcome!

Apparently since November 2010... So 5 years. Those were the golden days :') Harry Potter fans were still waiting on the last two films *intense*, people like GemonkDruid/etc were still around, the clubs were buzzing... ah, nostalgia.

I've been through phases since then of taking 6-month long breaks, coming back for a couple of months, going away again... apparently it's on-season for me again. I don't know what it is, but toi always come back xD
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
I miss Gemonk!
zanhar1 posted il y a plus d’un an
*
Omg ikr, she was hilarious. Now her account's gone and everything D: Remember that 1000-page Harry Potter forum toi all mucked around on? xD
ThePrincesTale posted il y a plus d’un an
*
Haha yeah, she was a character :')
ThePrincesTale posted il y a plus d’un an
zanhar1 said:
Since about '08. So about 7 years.

Welcome to the site.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
Kragfan1910 said:
Longer than I would ever admit.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
TheLefteris24 said:
Welcome To Fanpop.I'm Here Since 2012 So About 3 Years !!!!
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
Harpaw8 said:
I've been here for about four years, l’amour it here~
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
tinkerbell66799 said:
Welcome to Fanpop!

I've been here for about four years.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
Bellowshottie said:
Joined 20 October 2015
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
MasterOfFear said:
5 years, but been coming here less and less, because of college and reddit.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
Siren-Lamia said:
I've been here since September 2012.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
heartfillia said:
hmmmm i think 3 years par now....yeah three....
select as best answer
 hmmmm i think 3 years par now....yeah three....
posted il y a plus d’un an 
*
had to put that pic
heartfillia posted il y a plus d’un an
8theGreat said:
Too damn long. I'm pretty sure I'm one of the older users here.

I opened my first account in 2008.

...That's at least 7 years....
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
ArcticWolf said:
Since May 2010.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
shaneoohmac13 said:
I REALLY DON'T KNOW I THINK BOUT 2 MONTHS NOW I THINK
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
ssook78 said:
5 years! and boy have toi missed A LOT
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
oHMYGOD I SEE SOME OF THE OLD USERS SEEMS LEGIT 10/10 ;u;
ssook78 posted il y a plus d’un an
peroco said:
i think i used to be active here like 5 years ago, but i quit and "came back" only now.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
GDragon612 said:
I`m here since 2 years and 8 months
and i l’amour it!!!!!!!!!!!!♔♥
select as best answer
 I`m here since 2 years and 8 months and i l’amour it!!!!!!!!!!!!♔♥
posted il y a plus d’un an 
poulamikundu said:
Hey! I'm new too......just frm February.
*checks profile* Yeah, Feb
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
misscindyspice said:
Since February of 2014, so almost two years. Welcome to fanpop!
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
cruella said:
Since August 2008... So over 7 years.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
Sapling132639 said:
January 2013
So 2ish years.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
summer448 said:
Since December of 2009
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
boytoy_84 said:
June 2012
3 years now
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
CF_the_Kid2 said:
Well, my first account was in 2013 so about 2 years. But lately I've been kinda on/off posting-wise.

Welcome to fanpop btw.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
ChiliPepperLuv said:
Since December 2013
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
katphilpot said:
Oh, about 2/3 months
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
tooch said:
I've been here since August 2008.
And I must say, I agree with ThePrincesTale; those were the days. The site was active and YES the wait for those Harry Potter films were intense!
But, there were friendships and bonds created with people from all around the world.

I have taken quite a few breaks from fanpop and I must admit, I believe things changed once the layout of the site did.
But anywho, we are all here now!

And I say welcome! to those who have just arrived and I say good to see toi again, to the locals :)
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
MalloMar said:
3 years. :)
It's the members of The Disney Princess Club (and a few others) that keep me coming back, even though my interest in DP has significantly gone down.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
next question »