répondre à cette question

aléatoire Question

Do toi guys think i'm boring?

because somebody on here thinks i am :\
 Do toi guys think i'm boring?
 XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
next question »

aléatoire Réponses

BeastBoyCahill said:
No.

*Reads the mur post in the picture* -_- toi do hate all TV shows, though, don't you?
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
Not all. just all the mainstream ones. i do like Destination truth, HIMYM, So Random, Phineas and Ferb, Full House, The Fresh Prince Of Bel-air,
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
She likes some Disney channel shows though and that's as mainstream as it gets.
xXSweeneyXx posted il y a plus d’un an
*
phineas and ferb is about it!
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
xxxthxs2uxxx said:
Of corse I do
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
No shit sherlock.
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
Someone hacked me!!!!!
who_did_it posted il y a plus d’un an
*
^ xDDDD
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
^^ Oh my
zanhar1 posted il y a plus d’un an
Katie_Luvs_U said:
*coughs* @xxxthxs2uxxx LMAO XD i told on him/her
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
xD
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
XD
Katie_Luvs_U posted il y a plus d’un an
mintymidget210 said:
No. It actually turns out that toi hate a lot of the same stuff I do! :D

select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
Omg yay :D
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
aNNalovechuck said:
Idk toi but I dont think so :)
select as best answer
 Idk toi but I dont think so :)
posted il y a plus d’un an 
*
xD nice picture xD
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
xD Yeah, nice one!
BeastBoyCahill posted il y a plus d’un an
*
... girl with a bit of a saggy tum and bingo with great big veins running up he bleeps like the thighs on a supermarché 'Your problem,' Jimmy said, 'is ne toi look in the mirror and toi see a " 'You think I look like a Teletubby! him like a Rottweiler. 'No, that's not what I a dit at all.' 'No!' Jimmy protested, struggling making his point plus clearly without in any deeper. 'I a dit that toi are--' 'I have had /two bloody kids/!' Mon gritted teeth. 'Two entire human be she said, slapping her stretch marks like what they've turned me into
BeastBoyCahill posted il y a plus d’un an
*
:))<3
aNNalovechuck posted il y a plus d’un an
Usui--takumi said:
Entertaining enough to care about what someone thinks about you.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
Eeeeeeeyup. x3 wait what....É
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
LMAO
BlindBandit92 posted il y a plus d’un an
egyptprincess7 said:
Not at all! toi make me laugh a lot,as well your posts amuse me. ^^"
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
yay ^_^
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
ixAthena said:
No, of course not!
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
:D
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
SymmaGirl2 said:
.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
xD
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
It's the truth~ :3
SymmaGirl2 posted il y a plus d’un an
*
That was boring. ._.
invadergiggles2 posted il y a plus d’un an
*
Good for you. :3
SymmaGirl2 posted il y a plus d’un an
invadergiggles2 said:
No your awesome buddy! D:
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
:D
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
JaseKS said:
Hell no. Not at all.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
yayz :D
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
dreamcatcher321 said:
OH.
HELL.
NO.

Woman if your boring then im growing mickey ears.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
OHN XD
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
BlindBandit92 said:
No I don't think you're boring. Some of your posts both shock me and amuse me.

There's always gonna be people who dislike toi for whatever reason. Hell I was playing a multiplayer game and an idiot just called me a loser for really no reason at all. MDR I didn't even lose. There's been plenty of people who were assholes to me and I didn't give a fuck about them.

So children. The moral of this story is??
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
Not to acre what other people think of you~ did i get it right daddy!!?!??!
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
care*
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
"gives cookie" 8|
BlindBandit92 posted il y a plus d’un an
who_did_it said:
of corse I do
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
course*
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
wantadog said:
um...no...you anything but boring.....
select as best answer
 um...no...you anything but boring.....
posted il y a plus d’un an 
*
d'awww thnx
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
.....*ypu're
wantadog posted il y a plus d’un an
*
XDDDDDD
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
zanhar1 said:
Nah, your cool.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
a300 said:
yes to ask this question!
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
XD
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
XD
a300 posted il y a plus d’un an
misspansea said:
No, You're Awesome
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
xXSweeneyXx said:
No, just annoying.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
of course~
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
Of course.
xXSweeneyXx posted il y a plus d’un an
next question »