répondre à cette question

aléatoire Question

Are toi happy with your life?

 Vialli posted il y a plus d’un an
next question »

aléatoire Réponses

Ale1152 said:
Nope.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
Aw. What's your problem? (Don't think I meant that in a mean way. Lol.)
Vialli posted il y a plus d’un an
*
To sum it all up, I'm just dissatisfied with life.
Ale1152 posted il y a plus d’un an
*
Well, hope things get better soon.
Vialli posted il y a plus d’un an
Crazy8s17 said:
Welll really I havent lived that long to like ou completely hate it just yet...but so far its an amzing life and I couldnt ask for anything more!! But maybe a twinky.....jkjk
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
-Gives toi a Twinkie- :3
Vialli posted il y a plus d’un an
*
Yay!! omnom *eats happily*
Crazy8s17 posted il y a plus d’un an
XxKeithHarkinxX said:
I suppose... noting i had the best dîner ever, Keith just met my parents and they seem to like him :3
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
xDDD.
Vialli posted il y a plus d’un an
*
x33
XxKeithHarkinxX posted il y a plus d’un an
*
:D
BeastBoyCahill posted il y a plus d’un an
MyronPwnsBella said:
Yeah. I have a loving family, good friends, a home, a bright future. I'd say I'm happy with my life.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
Dream-On said:
loving family
nourriture
health
fun
most important no war ...no poor
everything we want is available!!
so yes i am so happy
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
jester616 said:
Yep. Things are pretty good right now.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
zanhar1 said:
Nope, not at the moment.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
SecraLas said:
No.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
tdafan121 said:
Sometimes... there are days when I'm just so tired ou so dissatisfied that I wanna hit something/somebody.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
I get how that feels. Sigh....
Vialli posted il y a plus d’un an
Toxic_pandas said:
Arguing with my brothers 24/7
Everyone ignores me
No one to talk to
Mom ignores me
Dad doesn't like me
Invisble to the rest of my family
Friends and family don't get me all that much
Always feel lonely




toi tell me.....
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
I hear yah.....*tear! hugs tightly* I hear yah...
Crazy8s17 posted il y a plus d’un an
Mallory101 said:
Of course I am.
Despite some "off days". I'm totally grateful for the life I live.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
Yeah...
BeastBoyCahill posted il y a plus d’un an
blackrose294 said:
No.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
IoYoI said:
Fuck yeah.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
BunniezandJacob said:
No ones life is perfect. But for me, most of the time, hell yeah.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
CielXlizzy19 said:
For the most part.
select as best answer
 For the most part.
posted il y a plus d’un an 
*
:D What a funny pic!
BeastBoyCahill posted il y a plus d’un an
*
ikr
CielXlizzy19 posted il y a plus d’un an
Sandfire_Paiger said:
I'm satisfied, but there are several things I want to tweak.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
KitKatLex said:
Yeah.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
Amanda_S said:
Hell no.
select as best answer
 Hell no.
posted il y a plus d’un an 
sharkbait6 said:
Yes, very happy with it actually.

Parents aren't divorced

My sis isn't hateful (anymore)

My Friends are Epic

But...

I don't get to see my bf that much.....


select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
For me...: Parents are divorced, Am only child, My Friends are epic, I don't have a GF. But I'm still happy!
BeastBoyCahill posted il y a plus d’un an
CornChips said:
Nope. I was born on a planet inhabited par people I don't really relate to.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
noobio7143 said:
In general, yes but when I'm in one of my bad moods, no.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
madening_mahem said:
I haven't lived long enough to find out.
select as best answer
 I haven't lived long enough to find out.
posted il y a plus d’un an 
precious211 said:
Yes!
If i was...
Rich
no family
and blonde!
:P
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
mintymidget210 said:
No.


select as best answer
posted il y a plus d’un an 
DreamyMuffin said:
Nope.It's alright,but it could be better.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
xXitachiXx said:
Yes.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
doremirocker said:
The good side of life:

Computer
Sexual RPs
Internet
YouTube
And, FanPop.

The bad side of life:

Bad parents
Spoiled brother that's straight while I'm poor and bisexual
Homophobes
No fun
No love
FaceBook blocking my friend requests
And depression.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
TheRealCB said:
Somewhat.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
BeastBoyCahill said:
Except for the trolls... Yeah, pretty much. :)
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
icuSTALKER said:
I'm not happy with my life until I've done something that would make it worthwhile to others.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
next question »