répondre à cette question

aléatoire Question

Have u eva dirty danced?

 spunkyonyx posted il y a plus d’un an
next question »

aléatoire Réponses

Twilight_Dream said:
heck yes i did, with Patrick Swayze.
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
MDR nice one!!
spunkyonyx posted il y a plus d’un an
*
lol, thx.
Twilight_Dream posted il y a plus d’un an
*
toi id welcome
spunkyonyx posted il y a plus d’un an
mitchie19 said:
nope
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
o_0
spunkyonyx posted il y a plus d’un an
miniabby33 said:
MAYBE! *blushes*
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
it ok dont have to blush. it is so fun.
spunkyonyx posted il y a plus d’un an
MrOrange16 said:
I can't dance.
I'm one of those people with two left feet....
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
Guys really dont have to do anything while dirty dancing all guys do is stand there and luv it!!! MDR
spunkyonyx posted il y a plus d’un an
*
Yes, well I'm not a guy....
MrOrange16 posted il y a plus d’un an
*
O.k. MDR :D
spunkyonyx posted il y a plus d’un an
LadyL68 said:
Oh, yea ^_^

*laughs* fun times...
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
MDR yeah... it is really
spunkyonyx posted il y a plus d’un an
*
MDR yep, i do it every jour 2 my poster of Russell Brand MDR
LadyL68 posted il y a plus d’un an
*
MDR awesome!!! PUFFYFUL!!!
LadyL68 posted il y a plus d’un an
sapherequeen said:
Do similar dirty thoughts count?
select as best answer
posted il y a plus d’un an 
*
yeah sure in a way
spunkyonyx posted il y a plus d’un an
next question »