Princeton (Mindless Behavior) Club
rejoindre
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
posted by Princetonlove01
on the bus
Princeton’s POV
We all watched twilight n jawan bria jacob n latrice left but they were coming when we come back from our concert tomorrow.

NEXT MORNING
I was the first one awake then I looked to Mya’s side of the lit n she wasn’t there then I herd talking n laughing coming from the living room (gets out of lit n goes into the living room)

Me:good morning
All:morning
mya:we were planning on waking toi up in a special way but we could not be bothered so we left toi to sleep
Me:Yeah real nice
Mya:so what’s happening today ?
Me:Keisha a dit we have last minute rehearsals and...
continue reading...
posted by ThatGirlJenna
I pushed Roc off me
jenna:uhh.....hey b...bae
prince:wth going on!?
jenna:bae nothin we just went to the films and came back
roc:yea
prince:then why in the hell were yall about to kiss?!
jenna:we wernt we were just talki-
before she could finish prince grabbed her arm and took her to his room and locked the door.
jenna:prince let go that hurts!
prince:idgaf deal wit it
he threw her on the bed.
jenna:prince wat are u doing?!
prince got so red and angry that that he slapped her and she hit the mur wit her face
prince:kiss him ou even get closer to him....lets just say u dont wannna know
he walked out the...
continue reading...
posted by ThatGirlJenna
 WHAT I HAD ON:}
WHAT I HAD ON:}
Jenna felt bad about yesterday so she got up extra early to make breakfest
he walked downstairs and looked at her crazy.
jenna:hey bae i made u some breakfest
prince:uhhh.....thxs but i dont want any of that nasty nourriture it dont even look cooked!
jenna:im soryy....i...i
prince:O_o look i gotta go bye
jenna:i luv yo-before she could finish he walked out the door
jenna:you:{


Where prince is

Prince:hey babbby
Beauty:wassup ive been waitin for u
prince:sorry girlfriend business
beauty:hold tf up u got a girlfriend and u had sex wit me oh hell nawhl!
prince:bae calm down i dont even l’amour her she nothin why tf...
continue reading...
Keke:so let me call diggy

Diggy:hello
Keke:hey boo
Diggy:hey babe I miss you
Keke:yea I miss toi to
Diggy:so your parents cool with us
Keke: uhhhhhh no
Diggy:so what are we gonna do
Keke:don't worry bout it I got it
Diggy:ok I l’amour you
Keke:I l’amour toi too so where are you
Diggy:hanging out with friends
Keke:which friends
Diggy:prod roc rayon, ray and prince
Keke:how come u never make me meet them
Diggy:cuz when they got time toi busy and when toi got time they busy
Keke:ok so where are you
Diggy:I'm at the tour bus with them but don't come it's only guys hanging out
Keke:ok l’amour toi baby
Diggy:I l’amour toi too


Anna:so...
continue reading...
posted by avanzant12
Last we left off toi heard bout soft cat lets see what's going. Own now. I could the papillon rush through my stomach . Then he stop. I a dit " baby why u stop" . He a dit toi might get pregnant because we ain't use no condom." I a dit " it be okay baby ain't that's wat toi want ". He a dit "sure baby" . The we stared back up. The went to sleep . I woke up with a smile own my face. I a dit " good moring baby ." he said" salut beatiuful ." I a dit " last night was amazing baby." he a dit "I know boo" . Then we went down to rejoindre the others. Everybody did y all good night rest we said"yea then we stared...
continue reading...
posted by RayRaycutie
at home
me-y u drop 2 the ground gurl?!
india-he was gttn on me! i had 2 do sumthn.
me-lol! ikr! *gets fone call*

fone convo
me-wat up?
prince-nun. can i come ovr nowwwwwww?!
me-okay. just...take ur time...
prince-y?
me-india's ovr here
india-hey! um...who?
me-my dad
india-mr brazil's dad!!!
me-well i gtta go but hurry! luv ya bye! *hangs up really fast*
india-he's comng 2day?!
me-um...yeah. *txts prince n tells him 2 bring rayon, ray so he can take india n he txts back a wink*
me-*rolls my eyes n smile*
india-iz it him?!
me-him?!
india-retard prince?!
me-noooo
india-yeah it iz.
me-*looks at tv n hears a knock on door*...
continue reading...
posted by Princetonlove01
conutied convo(however u spell it)
Mya : yeah I’m fine.. Doing nothing right now
Jawan: (mumbles) yeah , u r fine..
Mya: huh(I smiled a little )
Jawan: what
Mya: u justed a dit something about me
Jawan: what toi talking about..
Mya: I might of Lost my memory but I’m not stupid, Jawan Harris!
Jawan: (he laughs) ok u heard but if u come meet me out side maybe I can tell you,,what do toi say??
Mya: (I ran out in the living room and I looked through the window he was actually there ..)(waving at me)
Jawan: Ello? U there cause I see u ..
(I could see him smiling at me)
Mya: yeah I’m here…...
continue reading...
posted by TEAMRAYRAY4EVA
RING RING
PRINCE:HELLO
ME:WATS UP BABE
PRINCE;NOTHIN I WAS JUS FINNA CALL U 2 ASK U SOMETIN
ME:OOOOH WAT U WANNA ASK ME
PRINCE:WELL ME N THE BOIZ WANNA KNOW IF U AND THE GIRLS WANNA GO TO THE PIER
(ASKIN THA GURLZ)
ME:YEAH WE DOWN WAT TIME SHOULD WE BE THERE
PRINCE:IT IS 4:30 NOW SO LIKE 5:30
ME:KK WE BE THERE CALL U WHEN IM THERE
PRINCE:ALRIGHT

GOING TO THE PIER
ME:SO WHO GON DRIVE ME
GURLZ:WE DONT CARE
ME:ILL DRIVE LETS GO
ASHLEY:TURN ON THE RADIO
ME:SHUT UP MDR KK
ASHLEY:YEAH U BETTER MDR SIS
ALL OF US:LOL

AT THE PIER
ME:BABE WE HERE WHERE YALL AT
PRINCE:UMM WE AT THE FERRIS WHEEL
ME:KK HERE WE COME
PRODIGY:HEY...
continue reading...
omg princeton
video
Mindless Behavior
princeton omg
added by sparkles123
added by Jayshaunn
added by im4evrmindless
added by mhz_princeton
I hope toi l’amour this video & please put commentaires & please no bad commentaires & thank toi & have a nice day!!!!!!
video
princeton
cutest
hottest
sexiest
funniest
Mindless Behavior
MDR
added by Quirnechia
Source: Loose canon, cannon Ent.
added by Coolgirl143