• Princeton New Girlfriend??. Princeton new girlfriend Kennedy Franklin. Wallpaper and background images in the Princeton (Mindless Behavior) club tagged: princeton with his girlfriend???.

    fan de 35 fans



    Princeton new girlfriend Kennedy Franklin (source: Makenzie Harris)

    mot-clé: princeton, with, his, girlfriend

    Fanpup says...

    This Princeton (Mindless Behavior) photo contains lunettes de soleil, lunettes noires, des nuances, nuances, and lunettes. There might also be portrait, headshot, gros plan, and closeup.

 then and now
then and now
 MRS.PEREZ
MRS.PEREZ
 Princetyboo, what are toi doing with DJ Big Deal LOL!!!!!! XD :) ;) ;* <3 ; { )
Princetyboo, what are toi doing with DJ Big Deal LOL!!!!!! XD :) ;) ;* <3 ; { )
 Cartoon Drawings Of Princeton & Mindless Behavior!!!! ;) =O
Cartoon Drawings Of Princeton & Mindless Behavior!!!! ;) =O
 Cartoon drawings of jacob perez as Princeton & MB!!!!! :)
Cartoon drawings of jacob perez as Princeton & MB!!!!! :)
 Princeton rocks!
Princeton rocks!
 rayon, ray rayon, ray no BRAIDS & jouer la comédie silly
rayon, ray rayon, ray no BRAIDS & jouer la comédie silly
 Princeton and his Daddy
Princeton and his Daddy
 princeton!!!
princeton!!!
 princeton
princeton
 My boo
My boo
 lawwwd prince ! they went swimming
lawwwd prince ! they went swimming
 r.i.p dimp with da hat she liked prodigy my cousin me and mr.handsome princeton
r.i.p dimp with da hat she liked prodigy my cousin me and mr.handsome princeton
 Princeton as little Cupid Boy :) MDR
Princeton as little Cupid Boy :) MDR
 princeton
princeton
 <3 princeton <3
<3 princeton <3
 my boo and family
my boo and family
 Awwwww
Awwwww
 Princeton New Girlfriend??
Princeton New Girlfriend??
 Princeton
Princeton
 Valentines Girl ;D
Valentines Girl ;D
 Princetyboo says in webstagram,
Princetyboo says in webstagram, "Clothing line in progress! toi ready!?" :D B) XO =O <3 ;D :) ;) :*
 Aaaaaaaa & What wrong with toi Princeton baby LOL!!!!!! XD XD XD
Aaaaaaaa & What wrong with toi Princeton baby LOL!!!!!! XD XD XD
 Princeton
Princeton
 Princeton is with a fan!!!! :)
Princeton is with a fan!!!! :)
 went to las vegas with my mom for a trip! <3
went to las vegas with my mom for a trip! <3
 sexy princeton
sexy princeton
 Silly boy
Silly boy
 MISSBEAUITY
MISSBEAUITY
 Prince :)
Prince :)
 Princeton
Princeton
 :)
:)
 Princeton (:
Princeton (:
 A girl throws a green underwear at Princeton..people who thinks this is funny is not funny right
A girl throws a green underwear at Princeton..people who thinks this is funny is not funny right
 i luv fking
i luv fking
 princeton under body sexy
princeton under body sexy
 Your's Truly
Your's Truly
 salut Princetyboo, it's time to drive LOL!!!!!!! XD XO :D <3333333 :) ;) : { ) ;*
salut Princetyboo, it's time to drive LOL!!!!!!! XD XO :D <3333333 :) ;) : { ) ;*
 meee princeton's girl
meee princeton's girl
 2012 MB look alikes
2012 MB look alikes
 Princeton3
Princeton3
 O Princeton is flawless lol!!!! XD ;) :)
O Princeton is flawless lol!!!! XD ;) :)
 MY ROCKER BOY PRINCETON
MY ROCKER BOY PRINCETON
 princeton girlfriend
princeton girlfriend
 P.R.I.N.C.E.T.O.N
P.R.I.N.C.E.T.O.N
 Princeton :)
Princeton :)
 Too Cutee ♥♥♥
Too Cutee ♥♥♥
 sexy chix
sexy chix
 PRINCETON<3
PRINCETON<3
Mindless Behavior
Mindless Behavior
 Princeton did toi farted lol!!!!!! XD XD XD
Princeton did toi farted lol!!!!!! XD XD XD
 Princeton (:
Princeton (:
 prince with ace primo
prince with ace primo
 babys 4 ever
babys 4 ever
 princeton my boo and t=ray rayon, ray jj boo
princeton my boo and t=ray rayon, ray jj boo
 Swag King
Swag King
 princeton
princeton
 Jacob Perez
Jacob Perez
 after and before
after and before
 I Thought this was Princeton But is Not Him is This Boy . i know evrybod else thugt tht was him aswe
I Thought this was Princeton But is Not Him is This Boy . i know evrybod else thugt tht was him aswe
 Princeton’s face when he sees the fans outside their hotel. Oh my goodness.
Princeton’s face when he sees the fans outside their hotel. Oh my goodness.
 salut Princetyboo & Happy 17th Birthday & I l’amour you, my sweetest/sexiest misfit LOL!!!! XD <3 B) ;D
salut Princetyboo & Happy 17th Birthday & I l’amour you, my sweetest/sexiest misfit LOL!!!! XD <3 B) ;D
 the most sexiest baby i ever had in the world dis is my girlfriend
the most sexiest baby i ever had in the world dis is my girlfriend
 :)
:)
 Princeton is my live
Princeton is my live
 princeton(my boo)
princeton(my boo)
 salut baby prince with your sexy eyes lol!!!!! ;) XD
salut baby prince with your sexy eyes lol!!!!! ;) XD
 COLAGE ME AND MY BEAU
COLAGE ME AND MY BEAU
 Princee!!!
Princee!!!
 Princeton as a Ginger
Princeton as a Ginger
 CUTIE PINCETON BABY
CUTIE PINCETON BABY
 Cutest Boy Ever
Cutest Boy Ever
 BOMB A.F PRINCETON!
BOMB A.F PRINCETON!
 Princetion
Princetion
 Princeton Onstage
Princeton Onstage
 Chariming Swagg ;)
Chariming Swagg ;)
 Princeton's #1 Girl Balenciaga <3
Princeton's #1 Girl Balenciaga <3
 #throwback, Princetyboo met Barack Obama in the white house!!!! :D XO ;D <3 ;* ; { )
#throwback, Princetyboo met Barack Obama in the white house!!!! :D XO ;D <3 ;* ; { )
 Princeton
Princeton
 Princeton Illusion ;D
Princeton Illusion ;D
 this is for u princeton l’amour u
this is for u princeton l’amour u
 salut Everybody it's young Princeton lol!!!!! XD :) ;) =O : { )
salut Everybody it's young Princeton lol!!!!! XD :) ;) =O : { )
 sexy
sexy
 :)
:)
 Then & Now :)
Then & Now :)
 What would toi do? ;)
What would toi do? ;)
 :).! My Baby Fah Life.! ILY Sooooooooooo Much.!...
:).! My Baby Fah Life.! ILY Sooooooooooo Much.!...
 :).! My Baby Fah Life.! ILY Sooooooooooo Much.!...
:).! My Baby Fah Life.! ILY Sooooooooooo Much.!...
 OMG, Princetyboo got 4 braids!!!!! :D <3 ;* XO :) ; { D
OMG, Princetyboo got 4 braids!!!!! :D <3 ;* XO :) ; { D
 Happy Birthday Princeton & toi are so speechless!!!!!
Happy Birthday Princeton & toi are so speechless!!!!!
 his 6 pack <3
his 6 pack <3
 Princeton and his newest cousin Noah <3
Princeton and his newest cousin Noah <3
 Everybody....God is Good lol!!!!!!! XD :D
Everybody....God is Good lol!!!!!!! XD :D
 O baby Prince toi make me feel so sexy lol!!!!! ;) XD =O
O baby Prince toi make me feel so sexy lol!!!!! ;) XD =O
 Princeton *_*
Princeton *_*
 Princeton!
Princeton!
 Prince & Roc ~Swagg
Prince & Roc ~Swagg
 me and prince
me and prince
 Princeton why did toi put the microphone in my face LOL!!!!!! XD ;) ;* <3 ;D
Princeton why did toi put the microphone in my face LOL!!!!!! XD ;) ;* <3 ;D
 Jacob Perez!
Jacob Perez!
 princetons girlfriend
princetons girlfriend
 What's up y'all & Princeton, why are toi pushing Kenneth Crear LOL!!!!! XD ;D :) <3 ;* ;)
What's up y'all & Princeton, why are toi pushing Kenneth Crear LOL!!!!! XD ;D :) <3 ;* ;)
 Mb getting ready but at the same time Princeton break his arm
Mb getting ready but at the same time Princeton break his arm
 Princeton in his School an Book! :))
Princeton in his School an Book! :))
 prince
prince
 toi Know toi l’amour That Smile <3
toi Know toi l’amour That Smile <3
 princeton baby duh
princeton baby duh
 OMG, Princetyboo & your so gorgeous boo boo boo boo LOL!!!!! XD :D ;* XO <33333333
OMG, Princetyboo & your so gorgeous boo boo boo boo LOL!!!!! XD :D ;* XO <33333333
 Oh Princeton <3 You're Gorgeous Honey
Oh Princeton <3 You're Gorgeous Honey
 Yall wanna see what prince look like with a araign? e, araignée bite? :D
Yall wanna see what prince look like with a araign? e, araignée bite? :D
 my husband
my husband
 Princeton says in Instagram
Princeton says in Instagram "Living piece of Art......." <3 =O ;D :* ; { D
 Most Sexiest Pictures of Princeton, l’amour toi Baby!!!!!! =O :) ;) : { ) ; { ) :* XD
Most Sexiest Pictures of Princeton, l’amour toi Baby!!!!!! =O :) ;) : { ) ; { ) :* XD
 kutie
kutie
 Prince ☮
Prince ☮
 Princeton Onstage
Princeton Onstage
 Princeton & Ray! ;D
Princeton & Ray! ;D
 Princeton and Ray!! ;D
Princeton and Ray!! ;D
 princeton gurl forever
princeton gurl forever
 :P
:P
 Awwww Prince & that's Princeton when he was a baby!!!!! :) ;) <3 ;* ;D
Awwww Prince & that's Princeton when he was a baby!!!!! :) ;) <3 ;* ;D
 l’amour toi forever baby prince & Muah LOL!!!!!!! XD ;D :) ;) ;* <3
l’amour toi forever baby prince & Muah LOL!!!!!!! XD ;D :) ;) ;* <3
 Awwww, Princeton is with the cute baby!!!!!! ;) :) : { ) =O XD
Awwww, Princeton is with the cute baby!!!!!! ;) :) : { ) =O XD
 pretty girls always cute as hell
pretty girls always cute as hell
 carolina
carolina
 pretty jephannea
pretty jephannea
 monique and melaysha
monique and melaysha
 monique caldwell
monique caldwell
 Look at Princetyboo, spreading the peace & l’amour toi Boo Boo LOL!!!!! XD XO :D ;D :) ;* <33333333
Look at Princetyboo, spreading the peace & l’amour toi Boo Boo LOL!!!!! XD XO :D ;D :) ;* <33333333
 Teehee, I l’amour the way toi laugh & smile in the same time baby Prince!!!!! ;) :) ;D ;* <3
Teehee, I l’amour the way toi laugh & smile in the same time baby Prince!!!!! ;) :) ;D ;* <3
 Yeah Baby Prince LOL!!!! XD ;D ;* :) <3 ;)
Yeah Baby Prince LOL!!!! XD ;D ;* :) <3 ;)
 Princeton, say
Princeton, say "hi" LOL!!!!!! XD ;D :) ;) ;* <3 ; { )
 Kenneth Crear, what are toi doing with my Princeyboo LOL!!!!!! XD ;D :) ;) ;* <3
Kenneth Crear, what are toi doing with my Princeyboo LOL!!!!!! XD ;D :) ;) ;* <3
 3x Yeah for Princeton, LOL!!!!!! XD =O :) ;) ; { ) :*
3x Yeah for Princeton, LOL!!!!!! XD =O :) ;) ; { ) :*
 Yeah Princeton, baby work it, LOL!!!!!!! XD =O ;) :) ; { ) :*
Yeah Princeton, baby work it, LOL!!!!!!! XD =O ;) :) ; { ) :*
 Princeton toi are my cutest Angel ever, LOL!!!!!! :* :) ;) : { ) ; { ) XD =O
Princeton toi are my cutest Angel ever, LOL!!!!!! :* :) ;) : { ) ; { ) XD =O
 Cool, Princeton is wearing a cape!!!!! =O ;) :) ; { )
Cool, Princeton is wearing a cape!!!!! =O ;) :) ; { )
 Members Of Princeton, from christmas with my girl!!!! ;) : { ) :)
Members Of Princeton, from christmas with my girl!!!! ;) : { ) :)
 Oh wow, Baby Princeton, LOL!!!!!! XD =O ;) :) : { )
Oh wow, Baby Princeton, LOL!!!!!! XD =O ;) :) : { )
 Yeah, Baby Prince & shake your hips, LOL!!!!! ;) : { ) =O XD :)
Yeah, Baby Prince & shake your hips, LOL!!!!! ;) : { ) =O XD :)
 Prince ☮
Prince ☮
 Kisses Muahh!!
Kisses Muahh!!
 angelie
angelie
 sy
sy
 Nerdy Princeton ;D
Nerdy Princeton ;D
 shikilla just chillin in movie town withs
shikilla just chillin in movie town withs
 chelseybosslife
chelseybosslife
 chelseybosslife
chelseybosslife
Nicki Minaj
Nicki Minaj
 Julissa the bird
Julissa the bird
 michael jackson king of pop's daughter paris jackson and princeton
michael jackson king of pop's daughter paris jackson and princeton
 Me as a baby
Me as a baby
 princeton aka jacob aka the bae
princeton aka jacob aka the bae
Mindless Behavior
Mindless Behavior
 keya lovee ya
keya lovee ya
 SEXY SELFIES
SEXY SELFIES
 jacob perez
jacob perez
 Princeton
Princeton
 JACOB E PEREZ
JACOB E PEREZ
 I l’amour Princeton
I l’amour Princeton

112 comments

Pages: 1 2
« Older  |  Newer »
user photo
SWAGG_OUT said:
LOL FOR REAL
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
hmmm
Selenalol said:
I'm jealous :( but cute couple
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
hmmm
is dat REALLY his girlfriend?
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
hmmm
OKKKKKK
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
sad
*sigh* if your happy i'm happy 143 prince
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
aaliyah14 said:
that is NOT his gf guys relax! and he is so tall looking now :)
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
mizzdd said:
tht cant not b his gf if it was we wuld had knew bout it and anyways she pretty (no homo) but idk i dont think tht she is his type
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
laugh
lol yeah
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
iGotSwagg said:
aww
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
smirk
gucci0319 said:
wll dnt be mad if daat his girl if yu a tru fan yu let he be hym an live his life witout yu
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
terian said:
hole up backoff i am going to beat that hoe you roll eye i doing too fuck both yall dump hoe fuck all mindless people
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
terian said:
i am sorry priceton please be with me
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
That isn't his girlfriend
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
hmmm
ain`t dat kirk franklin niece?
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
wink
that is not true. prince said their are not together
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
i am so jealious
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
u pplz ur juss jealious
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
ms_perez said:
THATS NOT HIS GF
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
THATS NOT EVEN HIS GF MINDLESS BEHAVIOR DONT EVEN HAVE GIRLFRIENDS NOW THEY R TO BUSY BUT THEY CAN NLY TEXT THOUGH BUT THEY DONT EVEN HAVE GIRLFREINDS
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
hell 2 the no hes mine
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
What best for princeton is best for me
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
hell no no-1 takes my baby, without askin. i feel u 16ashleytanguay
posted il y a plus d’un an.
last edited il y a plus d’un an
 
user photo
Browyn said:
Walalah! So u got a Gf.amm....not ur type.but if ure appee then fyne.gud luck
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
ILL KILL HA!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
ill come for her
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
mizztiona said:
Ighhh no I'm commingled furl cud that's my man u better watch ya back
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
mizztiona said:
Comming
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
tongue
If that was really his gf his fans wouldof been known
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
jsabir said:
how the hell is this bitch
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
sad
meme84 said:
It just cant be true!!!!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
smile
jaminlol said:
I love him enough to be happy for him. Congratulations, Princeton. You deserve her.
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
thts a FAN ppl
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
that a girl that is probably in luv with princeton just like i am!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
telondia said:
Not a cute couple bit she looks sweet reallyand a ho look like he mine she ugly ñnnnnnnnnnnnooooooooo hhhhhhhhooooooooooo
posted il y a plus d’un an.
last edited il y a plus d’un an
 
user photo
angelic
olivigurl said:
i think personally they are a cute couple and even if that isnt his real gf im happy for him and a true mindless girl should be also.
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
wink
ko0l-aid said:
cute cuple
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
charlotin said:
lie total lie
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
hmmm
meme84 said:
Y'all just come down okay what if its not true
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
wink
calm down thts not his gf okay !
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
cool
That's not his girlfriend its his cousin! So calm down god
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
surprise
bri-luv said:
ok,that girl is to old to be date princeton>>>>>>>>&­gt;­;&g­t;&­gt;­;&g­t;&­gt;­so yall can clam the hell down!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
ooooo hell no!!! i have been loving him all my life so hell no she is not taking away my babe.
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
meh
lord thats not his gf 1 because they where at a meet and greet in miami because i was there 2 shes a fan and 3 she could never be his gf
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
sick
a wwwwwww princeton has a girl friend.Word to all those princeton fan please don't go crazy i know my friend did go crazy when she found out and it was not pretty!!!!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
no she is not damn her
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
crying
awwwwww im soo heart broken im cryin soo much omg

posted il y a plus d’un an.
 
user photo
If yall r truly mindless then yall will let him live his life with whoever he want to be with and yall would be sayin "oh hell no, damn her ass, they are not a cute couple," and "she ugly." So if yall r truly mindless then yall would be happy 4 him and not gettin mad becuz he can be with whoever he wants and if it hurts the fans then to too damn bad
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
meh
That's his best friend not his girlfriend
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
smile
dianaa_31 said:
that is not his girlfriend, atleat thats what he told me
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
kiss
On google+ ppl say he likes this gurl trina perez, on one of trina's pics he commented ur beautiful... so whu ever datin him betta watch out... not for me cuz as long as princeton iz happy im happy, but sum of yhu mindless fanzz r gonna go crazy and start threatening and cussing ..... ass lonq as da gurl aint ratchet she all riqht wit me :) ILY Jacob Perez <3
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
That ain't his real girl.
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
smile
rrmyboo said:
Yall chill 1 she is to ugly 2 i think he lke beauty from omg girlz
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
kiss
EVRY1 CALM DA FUCK DOWN DAT IS HIS COUSIN OK HE CANNOT DATE HIS COUSIN NO MATTER HOW BAD HE WANTS 2.CANT U C THEY KINDA (not really) LOOK ALIKE? EVRY1 ON MB IS SINGLE CUZ THEY NO IF THEY DATED SUM1 DA FANS WUD B PISSED DA FUCK OFF. JUST 4 CALIRIFICATION DAT IS HIS COUSIN.143 princeton ily
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
SEREME said:
That's not his GF!
(I THINK?)
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
I am upset but i will support him and wish best
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
Samyiah14 said:
She ok with me
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
Yall so freakin childish you cant do nothin bout that he dont even know yall so shut up and stop hatin...
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
13Naenae said:
Wow I hope thts nt his girl no one loves princeton more thin me but if so let hi be him he is 15 I still love him love u
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
13Naenae said:
And the girl r who ever u r namebhaddswaggereva kick rocks u know u need to stop u can't tell no body what to do cuss u ain't gonna tell me what to do kk so u need to stop hatin lt them b them so bye
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
meh
Girls dont even be mad at that girl because if she is his girlfriend then shes gonna get ALOT of death threats from other girls sooo dont even trip i wouldnt want to be his gf first, cause im too young 2, deaths threats 3, too much attention but i would love to be his best friend. word of advise Princeton if you want your fans to be safe dont get a girlfriend.
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
meh
prod4ever said:
just cuz he took a pic w/ a girl doesn't mean tht's his gf if so congrats but u can do better no offense 2 prince and the gurly
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
tongue
that aint his girlfriend that might be his cousin aunt or anything
posted il y a plus d’un an.
last edited il y a plus d’un an
 
user photo
If she is at least she isn't ugly!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
q-tpie said:
She fake she wear make up to make her pretty
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
I hope my mom gets me meet and greet tickets so I can meet him!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
surprise
I HOPE not. -.-
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
its cute they look good together even though i like him still his life
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
trina perez... dont let me get her thats all i gots to say. and wait what pic did he comment on? was it on facebook? twitter?
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angelic
Some of y'all mindless fanz are just pathetic saying y'all gonna fight her kill ha it's not like princeton wold date any off y'all not just because he dnt even know y'all but that u saying y'all gonna whoop her ass cussing her out and sht like dat the rate y'all are going he ain't neva gonna like y'all thats just a friend of his a close friend if princeton does find a gf and he will find one soon he's almost 116 still going through puberty he's gonna find his mrs.right so what it's not u or me dnt get all jealous or mad he might brake up with the love he likes u don't know but if he does find his #1 girl BE A GOOD SPORT CONGRATULATE HIM TRY TO BE HAPPY instead of saying oh hell naw that hoe betta get off my man that stupid, pathetic&and just plan GETO calm ur life good lord!!!!!!!!!!!!!!!! don't be a rihanna who messing w/ chris&his girlfriend Karreuche relatinship if he gotta gf LET THEM BE HAPPY!!!!!!!!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
mischievous
and btw she ain't ugly*no homo*she is very pretty and she looks blexican too i guess
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
meh
Ok, she's a fan in a clear fan pic, that's been cropped..... I don't see what the problem is really I don't
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
how old are you people!!!!!!!!!!!!!!! and stop. if that was his gf you people will kill yourself or wat. i will not kill myself for him. i wod just sat awwwwwwwwww if i wher you people
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
Ooooow I'm mad Princeton you can do better me and you can ride a die and will be your seat belt I still love u your my future husband
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
sad
AWWWWW HE'S TAKEN?!

WATEVA HE WANTS 2 DO
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
how you just gonna up out and say thats his girlfirend do you know how mad that makes other people u not evan the real princeton bitch and that ugly ass girl and princeton are just takeing a picture he does that with all his fans u dum ass!
posted il y a plus d’un an.
last edited il y a plus d’un an
 
user photo
LailaUQ said:
yall need to realize princeton cant be single forever eventually he is going to find someone and if that is his girlfriend let it be if u a true fan of princeton (jacob perez) you would leave it alone
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
LailaUQ said:
cousin
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
mischievous
teshawn said:
thanks for telin me dis i like ur spirit i am datin him rite now i jus wanna no if day are together
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
teshaawn u aint datin princeton so quit lieng u bitch!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
crying
Thats not Princeton's girlfriend it was his bestfriend Kennedy now there not friends anymore because she chose her boyfriend over her bestfriend wich is some bullshit now till this day Prince is stilll holding a grudge on her smh
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
Princton u fine the number one girl
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
big smile
Aww too cute
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
meh
Well congrts if that is his gf if it ain't o well then its jus not his gf and somma y'all ova reactin' don't talk baout dat gurl lyke dat she proly look betta then all y'all talkin' shit so swerve and back da hell off ha and get off that boy dick the fuck childish fuckin' bitches and to all y'all bein' nice y'all cool as hell tell all the hoe and hahats to fuckin' swerve and get off here with that hatin' shit y'all hatin' bitches kill. Mee whoo y'all some lame ass hatas wwwwwword uup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!an I'm happi 4 ya prince do yo thang
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
leeabee said:
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! She ain't even pretty, but its his choice, if he's happy, then i'm happy!!! Oh... and SupaRoc143, you need to mind your own buisness because if they like him, and they mad then thats their choice!!!!!!!!! And you cursing like a maniac and a sailor, and you need to stop!!!!!!!!!!!!!!
posted il y a plus d’un an.
last edited il y a plus d’un an
 
user photo
hmmm
RocMyBabe said:
Guys belive what u want but dat aint his girlfriend im pretti sure someone just found that pic on the internet and said it was his girlfriend
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
all ya thts gettin mad...SHUT THE FUCK UP!!! let him live...if he wants her then oh well... ya cant do nuthin about it
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
and she pretty :) no homo
posted il y a plus d’un an.
last edited il y a plus d’un an
 
user photo
she is cute for a change
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
OH MY GOOOOSH they are not dating because MB to busy to have girls friends. Thats probably just a girl that took pic with him and then someone said something that as not true. Y'all girls believe everything you hear DAMN. And for the girls that say OH SHIT IMMA KILL THIS GIRL no you won't, I'm pretty sure if you were dating Princeton other girls would be saying the same thing about you so calm the fuck down and go about your lifes AND TRY TO FIND SOMEONE THAT YOU CAN ACCUALLY DATE !!!!!!!!! Not to bring anyone's spirt down but all I'm sayin is grown up y'all are obsessed
!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
OMG that girl need to find her own man because i am priceton and he mine but she is plink
etty
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
shawneld said:
That is his friend not gf
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
KITTIA said:
THERE SOO CUTE TOGETHER
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
Shit
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
angry
That was his girl friend
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
its not true,he's single
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
love u Princeton please txt back I love u some muchlink
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
wink
Nehmy-92 said:
I know that Kennedy was his first kiss, but they never went out together. But I saw a picture which dates from January 2013, the MB have slept with her ... There's a photo of them two, Kennedy of red fuchsia pink lip and on the lips of Princeton we see that also the lipstick and the same color! Looks like they kissed. But I have a doubt about their relationship ... Maybe they are a couple (now)?
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
tongue
I AM SOOOOOOO JELOUS!!!!!!!!!!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
Awwwwww you guys are cute shes really pretty too
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
big smile
their really cute and prince if that is your girl so her and tell every body in the world bout her she so pretty!!!!!<3<3<3<3link
posted il y a plus d’un an.