One Piece Wall

Next

afficher les notes du mur de 21-30 à 267

jerry369 a dit …
wow episode 523 was pretty awesome and it was a shocker that Luffy's hat was the pirate king or rogers hat that was passed down to shanks and then to luffy posté il y a plus d’un an
rittyC a dit …
omg. just finished catching up to one piece. everyone is sooo feaking overpowered. luffy is like undefeatable right now. and what' up with zoro's left eye. maybe there's like a special ability when he opens it. everyone looks so much cooler. posté il y a plus d’un an
jerry369 commenté…
oooooo that sucks now ure stuck in the never ending 1 episode per week cycle gl trying to deal with it because i cannot take it il y a plus d’un an
jerry369 commenté…
but the new episode of one piece is tomorrow so im really excited and expecting a great episode il y a plus d’un an
jerry369 commenté…
u shouldn' have rushed through all the episodes toi saw all 522 episodes in like in 1 mois il y a plus d’un an
cake
Neliei a dit …
Happy birthday, Zoro^^ posté il y a plus d’un an
ShaclowStalker a dit …
The One Piece manga is getting Intense posté il y a plus d’un an
jerry369 a dit …
OMG one piece episode 522 is going to be released today im so pumped up to see it i wonder if they will montrer the other straw hat crews powers XD posté il y a plus d’un an
jerry369 commenté…
well i saw episode 522 and it left me in such a cliff hanger that i am dying here i honestly cannot wait for the suivant episode -_- il y a plus d’un an
griffioen commenté…
episode 522 was great, I nearly died laughing when sanji got that nosebleed. I really wanna see the suivant episode il y a plus d’un an
rittyC a dit …
started watching one piece from episode 1 like a week+ ago. not gonna watch any other animé till i finish my one piece marathon. (not rewatching btw) posté il y a plus d’un an
griffioen commenté…
good luck, and enjoy the time u still have while watching one piece without waiting, at the end u will wish that would never stop il y a plus d’un an
jerry369 commenté…
toi are so lucky not waiting every week waiting for the suivant episode to arrive its torture il y a plus d’un an
rittyC commenté…
lol, so true. i hate waiting a week to see what happens suivant il y a plus d’un an
griffioen a dit …
I think the suivant one piece episode will be awesome, 3 days till I can watch one piece again :) posté il y a plus d’un an
griffioen commenté…
seen one piece today, as always it was freaking awesome. Never get tired of it. il y a plus d’un an
jerry369 commenté…
Yea this weeks episode was pretty awesome it showed how luffy improved in the last 2 years il y a plus d’un an
JokyJade commenté…
I can't wait for the suivant one! =D il y a plus d’un an
griffioen commenté…
yeah me 2 I so wanna see the suivant one. I can't wait il y a plus d’un an
meganhartxo a dit …
only up to episode 239 :) posté il y a plus d’un an
endoukanon a dit …
Luffy going to beat the crap out of Hody Jones...^_^ posté il y a plus d’un an
GospelRapper a dit …
link
posté il y a plus d’un an
smile
Kenny756 a dit …
I havent seen one piece in a very long time....... seven years..... "One piece is the name of the treasure in the grand line, Gotta go,Gotta go, set sail for one piece!" :) posté il y a plus d’un an
heart
MAJD7174 a dit …
i <33333333333333 one piece posté il y a plus d’un an
SarahCGB commenté…
Awsome dude il y a plus d’un an
meganhartxo commenté…
koolies :) il y a plus d’un an
crying
shinichi17 a dit …
i didnt believe Ace dead i am so sad why???????????????? posté il y a plus d’un an
griffioen commenté…
yeah it was soo sad, its a shame I knew like 100 episodes before it would happen cuz of all the spoilers of people. il y a plus d’un an
kudoshreyas commenté…
but his power was awesome ya y kill feu logia il y a plus d’un an
lubasakura commenté…
did toi see the new ep.they r at last going to get together il y a plus d’un an
griffioen a dit …
rewatching one piece atm. Normally I dont like to watch series again cuz I already know the story, but one piece is just so great it always stays fun. posté il y a plus d’un an
kudoshreyas commenté…
yeah i can understand u.....(-_-) il y a plus d’un an
JokyJade commenté…
I have see it, like 4 times, completed xD It doesn´t get boring =) il y a plus d’un an
Luffz commenté…
yeah me too il y a plus d’un an
griffioen commenté…
I'm now at the water 7 arc again, it is still great, even though I already know everything il y a plus d’un an
blush
shinichi17 a dit …
for everyone who loves luffy and ace togather please rejoindre this new club
The D brothers luffy and ace
it's new so please join
thanks posté il y a plus d’un an
livesohail a dit …
How do toi people draw such great fonds d’écran and make amvs. i want to get started as well. need tips where to start drawing digital images? posté il y a plus d’un an
griffioen a dit …
How can one serie be so great :) posté il y a plus d’un an
JokyJade a dit …
I can't wait for October 2nd. The first chapter of the new world saga(3D2Y) will be realeased in animé that day!! =D posté il y a plus d’un an
Neliei commenté…
Me too^^ il y a plus d’un an
griffioen commenté…
I can never wait for the suivant one piece episode, even if theyre fillers. But it will probably be totally awesome il y a plus d’un an
robin_20 a dit …
one piece is my personal brand of heroine...thanks oda for making one piece!
posté il y a plus d’un an
JokyJade a dit …
One Piece rocks!!
I'm a huge fan of it!! =D posté il y a plus d’un an
SarahCGB commenté…
go toi :) il y a plus d’un an
shanffy commenté…
YEAH !!!!!!!!!!! il y a plus d’un an
hinatachic77 commenté…
That explains the pick its cool i l’amour it two il y a plus d’un an
MAJD7174 commenté…
i l’amour it 2 il y a plus d’un an
griffioen a dit …
One piece practically made me addicted to (nearly) all anime, but it will stay the best one forever. posté il y a plus d’un an
JokyJade commenté…
Yes! One Piece is the best! =D il y a plus d’un an
laugh
SarahCGB a dit …
IM STILL A HUGE fan OF ONE PIECE FOR 12 WEEKS NOW!!!!! posté il y a plus d’un an
JokyJade commenté…
hahahaha! One Piece Rulez!! xD il y a plus d’un an
kimkuki21 a dit …
"oretachi wa family" every One Piece fan is part of the family posté il y a plus d’un an
SarahCGB commenté…
thanks il y a plus d’un an
meganhartxo commenté…
koolies :) il y a plus d’un an
SarahCGB a dit …
one piece episode 511 is online posté il y a plus d’un an
laugh
Angelheart2011 a dit …
Ok, i'll confess... laugh all u want at this... but... I used to have a crush on Sanji. :3 Yeah, yeah, yeah laugh all u want idc. xD posté il y a plus d’un an
watchamaging commenté…
i l’amour tony tony chopper but not like l’amour l’amour il y a plus d’un an
JokyJade commenté…
I also have a crush on luffy! xD il y a plus d’un an
meganhartxo commenté…
i hav a cruch on luffy and zoro i just lov them :) il y a plus d’un an
mischievous
victoria6 a dit …
o- sanji sanji ra sanji posté il y a plus d’un an
Chopper_777 a dit …
"One Piece Lovers" posté il y a plus d’un an
Darkcez a dit …
I Can't Wait For Their 2Year And 3 Days Training :)) HAHA.I Will Not Missed The Episode Now.Coz Dark Rayleigh Will Teach Luffy How To Use The Emperor's Will ou They Called Haki. :D YAHO!! posté il y a plus d’un an
lights12 a dit …
i watched every episode it's soooo good this is my favori animé montrer ever. posté il y a plus d’un an
hinatachic77 commenté…
Mine too! il y a plus d’un an
SarahCGB commenté…
me theird il y a plus d’un an
meganhartxo commenté…
me 4th il y a plus d’un an
Rashi_19 commenté…
Yess mines too, this animé changed my life il y a plus d’un an
cool
griffioen a dit …
one piece rocks posté il y a plus d’un an
victoria6 commenté…
yeh il y a plus d’un an
SarahCGB commenté…
GO griffioen il y a plus d’un an
meganhartxo commenté…
hell yer it rocks il y a plus d’un an
heart
victoria6 a dit …
one piece toi are my favori posté il y a plus d’un an
alwillsparrow a dit …
do anyone knows story of one piece after ace died
?
posté il y a plus d’un an
endoukanon a dit …
Luffy will fight jimbei!!!! posté il y a plus d’un an
Zoro_Roronoa a dit …
Do u all agree on looking at some articles?I saw some WTF stuff........^_^ posté il y a plus d’un an
Zoro_Roronoa commenté…
CHOPPER CHOPPER C.H.O.P.P.E.R. il y a plus d’un an
supakiwi a dit …
Sanji Rocks!!!!!!!!!!!!!!!! posté il y a plus d’un an
Endou_Mamarou a dit …
chopper is so cute
posté il y a plus d’un an
FURRY commenté…
I agree ^^ hes sooooo cute <3 il y a plus d’un an
Zoro_Roronoa commenté…
me too il y a plus d’un an
Endou_Mamarou commenté…
furry too il y a plus d’un an
MisterH a dit …
If toi are an early buyer of One piece Unlimited Cruise SP, you'll get this: link posté il y a plus d’un an
razi_5047 a dit …
luv luffy posté il y a plus d’un an
anime123rox a dit …
number 1,000 posté il y a plus d’un an
smile
monkeygirl1122 a dit …
i watched this montrer in 3rd grade i wish it still came on my t.v posté il y a plus d’un an
SanjiLover a dit …
Luffy, Zoro and Sanji er so great fighters :] posté il y a plus d’un an
meganhartxo commenté…
hell yer they are :) il y a plus d’un an
laugh
ganave a dit …
luffy team is very great posté il y a plus d’un an
CrystalSheik a dit …
manga came out on saturday xD l’amour IT posté il y a plus d’un an
jjacyhinta a dit …
luv luffy very much.. posté il y a plus d’un an
badmintom98 a dit …
One piece FTW
posté il y a plus d’un an
Fitch a dit …
Aww little Luffy is so adorable^^ posté il y a plus d’un an
zodarkez commenté…
ya. il y a plus d’un an
Lilim a dit …
Luffy marry me!!! XD I l’amour monkey D luffy!!!! posté il y a plus d’un an
Syareinatasya a dit …
I l’amour ONE PIECE so much !!!!!!!!!!
posté il y a plus d’un an
ganave commenté…
i like too,hehehe il y a plus d’un an
meganhartxo commenté…
who doesnt :) il y a plus d’un an
Syareinatasya commenté…
cool! :D il y a plus d’un an
sharke23 a dit …
Luffy is the funniest character in animé history!!!!
posté il y a plus d’un an
paola101 a dit …
I l’amour one piece posté il y a plus d’un an
jjacyhinta commenté…
i luv one piece to.. il y a plus d’un an
yeidcullen a dit …
one of the best shows ever :] posté il y a plus d’un an
monkey
15blondCurtis a dit …
879TH fan!! posté il y a plus d’un an
big smile
soran a dit …
i l’amour one piece!!!! go luffy posté il y a plus d’un an
Neliei a dit …
The war is finally over! (episode 489) posté il y a plus d’un an
mimi_12 a dit …
why did funimation stop dubbing the one piece they stopped at skypeia posté il y a plus d’un an
V-GIRL96 commenté…
B/c the dub sucks :P xDDD il y a plus d’un an
giguise commenté…
They haven't. Apparently they're catching up with DVD releases, so eventually they will release new ones. il y a plus d’un an
CrystalSheik commenté…
......eventually...........xD il y a plus d’un an
Lilim commenté…
Really? that's good...or not? il y a plus d’un an
NathanCraig a dit …
Heyya, well i don't know anything about this club but i have just added myself and become a fan of it anyway :) posté il y a plus d’un an
happy1996 a dit …
salut ppls last time i checked they a dit no onepiece 4 3 weeks, but they did update!!!
SITE:link posté il y a plus d’un an
happy1996 a dit …
No plus onepiece for 3 weeks :( posté il y a plus d’un an
LoveLuffy a dit …
Finally 2 years is passed n the Mugiwara's crew is back with nice looks! posté il y a plus d’un an
Ezinwa commenté…
xcept 4 franky he is really revved up il y a plus d’un an
oserus23 a dit …
one piece is getting better every chapter
posté il y a plus d’un an
Fitch commenté…
I agree, though I really want the Straw Hats to finally reunite il y a plus d’un an
paola101 commenté…
yes it is il y a plus d’un an
nutterace commenté…
toi correct ! il y a plus d’un an
Fitch a dit …
One Piece is back!! posté il y a plus d’un an
massy-masky commenté…
yeah!! il y a plus d’un an
321shikamaru a dit …
link posté il y a plus d’un an
crying
Fitch a dit …
Ahhh....4 week break for One Piece Manga.... posté il y a plus d’un an
iluvhellowkitty a dit …
i used to watch this montrer when i was little and now it dosent come on any plus =^( posté il y a plus d’un an
mewmewgirl1029 a dit …
awwwwww i mess this montrer sooo much posté il y a plus d’un an
catahardy a dit …
hell yeah
posté il y a plus d’un an
Fitch a dit …
One Piece is the best!! posté il y a plus d’un an
meganhartxo commenté…
i totally agree il y a plus d’un an