Mindless Behavior Club
rejoindre
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 l’amour and they got it
added by
fan-art
added by MindlessNadz
Source: 1000
added by rayraygirlbffff
Source: me
added by Teri-Mercedes
Okay so Roc just kissed you,you were surprised,but toi kissed back

Roc:*pulls away*YN,you...just...damn*kisses toi again*
Yn:*wants to pull back but his lips are too big and soft*
Roc:*takes off your top*
Yn;*pulls away*what the heck Roc?
Roc:*kisses your neck*I need your l’amour YN
Yn:Roc,I don't wanna lose my virginity yet!
Roc:oh well
Yn:Roc!
Roc:shut up YN!*punches you,slaps you,strips*
Yn:ROC!*starts crying*
MB:*runs in the room*ROC ROYAL!
Yn:*scoots away from Roc*
Roc:bitch*pulls toi toward him*
Ray:*kicks roc in the stomach*
Prod:cmon YN*helps toi up and holds you*
Prince:Prod,take YN to the bathroom and...
continue reading...
Ray's taco Fiesta: An Interactive Imagine Starring You

It was a Friday after school when the bus dropped toi off home, toi noticed the mail man placing some mail into your box. toi LOVED getting mail. So toi walked up to the mail box and opened the lid and grabbed all the mail. toi sift through it wondering if anything interesting came today ou if anything was addressed to you. A neatly decorated invitation dropped from your hand and fell onto the ground. toi noticed it on the ground and picked it up. The Invitation read: salut Beautiful Y/N. toi are invited to Ray's taco Fiesta where the theme...
continue reading...
added by iamacuteboy
Source: par me
added by Damia14
added by MJFan4Lifee
posted by Mindless_Luv
Girls except Alexis: Thanks!
Walter: Come on boys it's time to start the show
Boys: Okay Walter!
Roc: So we'll see toi girls later?
Mary: Fuck yeah toi will! >:)
Prince: *laughs* Okay later
Boys: *Walks away*
Girls: *gose to their seats*
Announcer: Everybody give it up for......MINDLESS BEHAVIOR!
Crowd: *cheers*
Prod: Where.....is Mrs.Right? I gotta find......Her......Her.....Her!
Alexis: Mohawk i'm right here!
Prod: *smiles*
Random girl: Prodigy smiled at me!
Alexis: No chienne he smiled at me!!
Random girl: *frowns*
MB: Where is mrs.right? I gotta see her travel all across the world just to meet her
Roc:...
continue reading...
added by millisious506
added by millisious506
added by Roc-royalsbaby4
video
added by kayla_144
added by rayraynicki
added by rayraynicki
added by minime23
posted by Mindless_Luv
Victoria: Ladies Hurry!
Alexis: It's only Behavior Mindless
Mary: It's Mindless Behavior -_-
Jessica: Alexis why are toi going?
Alexis: I wanna see mohawk
Victoria: Prodigy???
Alexis: Yeah him! That's mohawk
Mary: C'mon before we're late
Jessica: Okay
The girls leave to go to the Mindless Behavior concert
Ticket guy: tickets please
Jessica: *gives him yall tickets*
Ticket guy: *takes them* Enjoy!
Girls: Thanks!
The girls walk into the place where the concert is.
Alexis: Ima go to the bathroom
Jessica: Okay
Alexis gose backstage looking for the bathroom and texting at the same time then she bumps into a boy...
continue reading...
Recap-Alana&Prince were talking freaky 2 eachother and they finally headed 2 the ca

Still Princeton's P.o.v
i was looking at Alana while she was fixing her bra&shirti was getting so horny right now i tried 2 pay attention 2 the rode but i couldn't so i pulled over 2 an alley

Alana:why did toi do dat
Me:i need toi right now
Alana:why
Me:i'm getting horny so bad and i cannot help it
Alana:can't toi just like play with your balls ou something cause i want 2 wait in duh club
Me:please!!!!
Alana:get in the back
Me:*frowns*fine*sits in back
Alana:*she unbuckles her siège ceinture and sits on haut, retour au début of him and...
continue reading...
posted by MzmindlessTlat
Prince:*fake yawns* I'm sleeppy time for lit *grabs Alana's hand*
Alana:*laughs a little and walks wih prince*
--after IM NOT écriture NASTY AGAIN!!)--
Alana:prince can I ask yhu something
Prince:now?
Alana:yea babe plz
Prince:sure thing *sits up on bed*
Alana:do yhu think we did this to fast I mean we have only been together (gco)
Prince:*grabs her hand* look I don't give a fuck how long we have been together I have major feelings for yhu I'm falling in l’amour with toi and we don't have to do this for me to montrer that l’amour to toi if yhu don't want to it doesn't matter to me
Alana:aww i really have feelings...
continue reading...