add a link

personality test- your organization xiii boyfriend^^

save

36 comments

user photo
Kh-naruto said:
I got Axel Yay!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
khfan12 said:
i got roxas.
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
omg, squee! I gotted Zexxxxxxxy!!!!!!~<3
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
I got AXEL!!! yes!! XD!! he is the best!! XD
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
WayToDawn said:
I got Axel!! Yeah he's like the coolest out of the lot
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
took a retest and got axel-san^^
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
Roxas1314 said:
*sigh*roxasroxasroxasroxas...he is awesome and mine forever and ever...
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
Kysex said:
Xigbar! Xiggy forever. Zexion is amazing too, but Xigbar is GOD.
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
Axel1313 said:
YES!! I got Axel!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
Axel! Yummy. (:
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
mischievous
ZigZag36 said:
I got Xigbar! =D
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
big smile
I got Zexxii!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
i got roxaslink
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
blush
xiclex said:
I got Roxas. >:{D
lol
He's a nice guy and all......
lol(again)
He thinks I'm hot???
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
cool
WayToDawn said:
O an impulse i did it again and this time i got Zexion. Coolio
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
Yay! I got Axel!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
big smile
yay i got roxas ^^
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
OMG! I GOT AXEL!!! YIPPEE!!!
lol, I nearly fainted when I read that question about Axel coming to save me then hugging me. *sigh*. And the results, I loved that!
I LOVE AXEL! GOT IT MEMORIZED?!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
I got Zexion!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
I got ROXAS!!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOOHOOOOOO!!!!! YA! YIPPY!!!! HURRAY!!!!!!!!!!!!!!! now we can sit on the clock tower and eat sea-salt ice cream for the rest of our beautiful existanses!!!! wooopie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LOOOOOOOOVE ROXYPOOOOOOO!!!!!!
posted il y a plus d’un an.
last edited il y a plus d’un an
 
user photo
heart
Axel... Dx I want Saix! >.> XD Axel's cool, though. :)
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
Ohmygoodness I got Roxas! WOW! He said I was sweeter than ice cream awwwww!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
EEEEEEEEEP! I GOT ROXY!!!!
roxas!!! i think roxas is cute too. hes so friendly and sweet and protective. ok. roxas loves u because he thinks ur cute and sweeter then cream!! WHAT THEY THINK: ROXAS: i just love her so much i can't stop thinking about her either. she like makes me feel like i am somebody. AXEL: i'm so pround of roxas and i wish i had that girl. she really cute. ZEXION: she very sweet and smart. i like her. XIGBAR: dude she a hottie but still roxas is great with her. DEMYX: shes soooooo cool shes like awsomely awesome!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
cool
Yay! Got Axel!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
smirk
*dancing the happy dance* I GOT XIGGY! YAYYYYY! *notices Xemnas watching her with the WTF face and freezes in an incredibly stupid pose* HEY THERE, SUPERIOR! Xemnas: I'll pretend I didn't saw that...
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
Pamzii said:
I wish one of the choises were Marly D: But I got Roxy :) that's cool
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
lizz9819 said:
OMA (oh my axel) I GOT AXEL!!!I NEARLY FAINTED WEN I READ THE QUESTION ABOUT AXEL HUGGING ME!! I PICKED "KISS HIM ON THE CHEEK" IF THERE WAS "KISS HIM ON THE LIPS", I WOULDNT HAVE HESITATED IN PIKIN THAT!! OHHHH AXEL IS SO FRIGGIN SMEXY! I WISH HE WAS REAL(AND MINE!) (and i was a few years older) WHY DO I HAVE TO BE SO FRGGIN YOUNG WEN AXEL IS SO FRIGGIN SEXY!!?? WELL, PEACE LUV AND AXEL BABY! CYA!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
ew axel? I wanted xiggy D:
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
lizz9819 said:
i did it again.i got axel again.:)
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
I got Xiggy! WHOO! *starts dancing*
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
kiss
hinata7 said:
first i got zexion so i tried again and i got axel i love axel so much
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
yay i got axel!!!!! LIGHTSHAYMIN check out that youtube channel!!! Yay Axel SOOOO SMEXY!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
I took it twice and I got Zexy and Roxy!!!They all think I'm hot!!SQWEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*­Die­s from loss of air while sreaming*
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
khlovver said:
Yay! I got Zexy! I always knew we where perfect for each other!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
Axel!!! yay!! i think axels H O T. he loves u for being so playful and he can't get his hands off u. now thats weird and very cute at the same time!! WHAT THEY THINK: AXEL: awww man! i love this girl and u know what'? she makes me feel like i have a heart. ROXAS:shes really nice. i like to talk to her. ZEXION: she sweet but a lil bit crazy... DEMYX:i love her too!! shes soooo cool just like axel!!!


YESS!!!! I LOVE AXEL!!!! HE IS MINE!!!!
posted il y a plus d’un an.
 
user photo
heart
!!! AXEL?! I..got...AXEL?!? :D
posted il y a plus d’un an.