Harry Potter vs Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter vs Twilight 54807 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 25001-25050 of 54807

il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Hello my lovelies.
il y a plus d’un an boolander25 said…
Night!

Anyone named Rufus is cool.
il y a plus d’un an Ms_Mea said…
Damn, I missed it :( Stupid brother and last minute projects :P

Anyways WOOO HOO 1003 PAGES!! :D
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Our guy is coming in 1 hour.

30STM - check.

ETF - check

MCR - er... CHECK CHECK CHECK CHECK CHECK CHECK CHECK DESTROYA! DESTROYA!

*is calm now* Well, guess that's it.
il y a plus d’un an boolander25 said…
Is he cute?
il y a plus d’un an MrsPadfoot said…
No! I missed the 1000th Page!! I spent it watching Olsen twin movies, so it might have been worth it.
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
I don't know, never met him before. Besides, boo, it would be illegal to think of him that way...
il y a plus d’un an boolander25 said…
Why? I crush on my teacher. Besides, it's only illegal if you get caught.
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Lol, that's what I'm afraid of. :P
il y a plus d’un an boolander25 said…
So, why is he coming to your house again?
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
I dunno, he wanted to visit our city for some reason, and my mom offered to let him sleep on our couch.
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
*bump*
il y a plus d’un an zanhar1 said…
Lol *bump again*
il y a plus d’un an zanhar1 said…
Is there something Im missing with this whole family thing?
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
*bump bump bump*
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
*bump again*
il y a plus d’un an boolander25 said…
So what, is he is a penpal? Foreign exchange?
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
No. He's my mom's friend's son. >_>
il y a plus d’un an boolander25 said…
Ohhhhhh. Ok, now I get it. So how is it illegal then? lol
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
He's graduated college...
il y a plus d’un an venvargie said…
link


Oh my potato, guys look at that article.
.______.;
il y a plus d’un an boolander25 said…
Pshht. Age, shmage. If he's hot, you should go for it.

@ven, oh. my. God. 0_o
il y a plus d’un an venvargie said…
I know, right?

o.O
il y a plus d’un an boolander25 said…
Not right. Lady needs to stop taking her crazy pills. And get laid.
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
@ven: 0.0

Nnnnnnnnnn... I'm too ugly. ;_;
il y a plus d’un an venvargie said…
If I were her husband, I wouldn't do her with those tats.

specially doggy style, lmao.


Monk you are not ugly!

il y a plus d’un an boolander25 said…
Nah, you can't be ugly. I'm ugly. There's only room for one ugly person, so you can't be one ^^
il y a plus d’un an venvargie said…
Yes, there is only room for one ugly person.



























































And that is me.
il y a plus d’un an youknowit101 said…
I'm very hot. girls won't back off. Dru, please stay off my leg.
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
No. I'm ugly. :(
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
KOF, shut up. Us women are having PMS. >:(
il y a plus d’un an boolander25 said…
No. None of you guys is ugly.
il y a plus d’un an boolander25 said…
I'm probably the worst out of us. Most definitely.
il y a plus d’un an youknowit101 said…
*are ugly
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Well, none of you guys are either. But I am! :P
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Fine. We post pics. Deal?
il y a plus d’un an venvargie said…
Okay, KOF is the ugly one of the forum.


y/y?
il y a plus d’un an youknowit101 said…
eh, you gals are always PMSing.
il y a plus d’un an Gred_and_Forge said…
Am I missing something here?
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
No. It's only 1 week every month.
il y a plus d’un an boolander25 said…
True. But I've always had a low self esteem. Besides, I don't have any recent pics. But I guess I'll take one. :/
il y a plus d’un an venvargie said…
Hey, I'm moving, have bad grades, and are stressed in general.

I can PMS if I fucking want to.
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Take a pic, ven?
il y a plus d’un an venvargie said…
Uh..yeah sure I guess.

Hang on...
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Okay, I've got my picture ready.
il y a plus d’un an boolander25 said…
lol, all I can think about is how there are these chick on The Pop that keep cat fighting about "omg I know I'm super pretty and like everyone wants to be me, but stop taking my pics and being a poser!!1!"

lol, this is why I'm glad I'm not attractive like them.
 lol, all I can think about is how there are these chick on The Pop that keep cat fighting about "omg
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Aw, you have pretty hair!

This is me without my glasses. This is the best I could do, lol.
 Aw, toi have pretty hair! This is me without my glasses. This is the best I could do, lol.
il y a plus d’un an venvargie said…
Sorry it's side ways.

And my left eye is unfocused and blurry, lol. >_<
 Sorry it's side ways. And my left eye is unfocused and blurry, lol. >_<
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
See, told you I was the ugliest. D:
il y a plus d’un an boolander25 said…
@GD, You look like someone I know. Oooh you have glasses?? Wear them! I've heard (from this dude who is only into me because of how "hot" I am)that chicks look cuter with glasses. Not saying you aren't attractive, you are. I was just saying.

ven, I love your hair! Wish mine was longer.
last edited il y a plus d’un an