Harry Potter vs Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter vs Twilight 54807 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 11951-12000 of 54807

il y a plus d’un an lucius_malloy said…
Also, I'm gonna go now, because I still need to finish a book for school tomorrow :D
il y a plus d’un an Accio_Pandorica said…
smile
BIEEEEE.! x
il y a plus d’un an mooimafish17 said…
bye malloy
il y a plus d’un an lucius_malloy said…
MERLIN, but that wad a weird book...it was about a werewolf, in the Finnish equivalent of Olde English :D

and also, I'm gonna actually go now :D good night!
il y a plus d’un an Accio_Pandorica said…
blush
Nightt :D.
Where is everyone else tonight? Normally people are on by now. They always seem to join when I leave :/ x
il y a plus d’un an mooimafish17 said…
night all, im gonna hit the sack :)
il y a plus d’un an Accio_Pandorica said…
zzz
Samesszz :) Nighty Night x
 Samesszz :) Nighty Night x
il y a plus d’un an harrypotterbest said…
oh great. -_- I log on, and Accio says 'night' -_-
Kay, night!
il y a plus d’un an harrypotterbest said…
sad
is anyone here? :(
il y a plus d’un an lemony44 said…
crying
I'm here, but I dont think you are here anymore... :(
il y a plus d’un an harrypotterbest said…
why not?
il y a plus d’un an lemony44 said…
Is anyone here now?
il y a plus d’un an harrypotterbest said…
yeah :D
il y a plus d’un an lemony44 said…
big smile
Harry Potter is coming out in 50 days 46 hours and 9 minutes. OMR!
 Harry Potter is coming out in 50 days 46 hours and 9 minutes. OMR!
il y a plus d’un an harrypotterbest said…
OMR siriusly?????????????????? YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!
il y a plus d’un an lemony44 said…
OMR! To aired on October 1st, 2010 link OMG Click you will die if sheer awesomeness
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Hi!
il y a plus d’un an lemony44 said…
Hehe my edit
 Hehe my éditer
il y a plus d’un an lemony44 said…
kiss
lol another one
 MDR another one
il y a plus d’un an lemony44 said…
meh
I'm sure Boo would be proud of me. *swipes tear*
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
LOL LMAO
il y a plus d’un an FredWRules said…
big smile
HELLOOOOOOOOOOOOOOOOO everybody!!!!

I just found out that my phone can incorporate itself into my dream if it goes off while I'm asleep, and I can get so many more redvines at costco!!! :D
il y a plus d’un an lemony44 said…
jajaja Fred! Someone stole my phone...
il y a plus d’un an harrypotterbest said…
*gasp* :O no!
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
I had the weirdest dream last night.

Damn, I forgot what happened. All I remembered was Harry killing Voldemort and then Lupin thinking that Voldy was drunk and passed out.
il y a plus d’un an FredWRules said…
I had a weird dream about a fat kid being chased by a lion and Hagrid losing weight. It was really bizarre...
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
I once had a dream where I was chasing Bella with a giant carrot stick...
il y a plus d’un an lemony44 said…
sunny
Once I had a dream where Ron Weasley was rolling down a hill and Hermione was chasing him with a giant ruler. Wonder what that means...
il y a plus d’un an FredWRules said…
big smile
that ron wouldn't put out?
il y a plus d’un an FredWRules said…
FUCK YOU TUMBLR WHY THE FUCK AREN'T YOU WORKING YOU STUPID FUCKING BITCH!!!!!

... sorry.
had to get that out of my system.
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Language, Andie!!!
il y a plus d’un an FredWRules said…
oh like you can talk!
il y a plus d’un an FredWRules said…
well, type, but you know what I mean!
il y a plus d’un an lemony44 said…
25 push ups! Both of you!
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
... Potty mouth!!
il y a plus d’un an FredWRules said…
Pot head!
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Panty sniffer!!
il y a plus d’un an FredWRules said…
EDWARD CULLEN LOVER!!!!
il y a plus d’un an PotterForever said…
Don't fight guys, save your anger for the twitards!
il y a plus d’un an FredWRules said…
*whining* but that last insult was so good!!!
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Andie how dare you!!!!!!! D:<
il y a plus d’un an boolander25 said…
Hey guysss. Swassup??
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Andie called me an Edward lover!!! *whines*
il y a plus d’un an boolander25 said…
Now, now. We must learn to use our big girl words.
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
Right. Andie called me a necrophiliac!!!
il y a plus d’un an FredWRules said…
nothing in the way of much. yourself?
il y a plus d’un an boolander25 said…
And how does that make you feel?
 And how does that make toi feel?
il y a plus d’un an lemony44 said…
You guys! If you don't stop, I shall be forced to call the Volturi *drum roll*
il y a plus d’un an GemonkDruid said…
It makes me feel like SHIT!
il y a plus d’un an lemony44 said…
^^lol not threatning at all :)
last edited il y a plus d’un an