Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 36801-36850 of 116057

il y a plus d’un an Janni said…
Well.. I feel like it's pretty clear, like they are Gossip girls' naley... just way HOTTER!
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
is blair eveyones fav character?
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
naley is hotter than who?
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
YEY. EYESEXAGEEE! =D
 YEY. EYESEXAGEEE! =D
il y a plus d’un an dermer4ever said…
nope mine is Serena
il y a plus d’un an Janni said…
She is mine.... well i like Chuck better i think
il y a plus d’un an Janni said…
Chair is HOTTER than Naley;D

nice icon Looser<3
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
link
ohhhhh no think theres a baby in the car
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
naley are baaadddddd dont ever compare chair to naley EVER i will be offended and hirt you "cat hiss"
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
LMAO Janni. xD
My Naley love feel offended. lol =P
They are hot too, or at least they were. When OTH was still that OTH..
 LMAO Janni. xD My Naley l’amour feel offended. MDR =P They are hot too, ou at least they were. When OT
il y a plus d’un an Janni said…
angry
I have seen it... blah! refusing to even think about it!
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
i just dont get hwats to like about naley i loved them in season 1 - 3 and some of season 4 but now there just bad
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
yeh naley were hot then but now the writing has just gone down considering they cant come up with a new storey line for anything lol
il y a plus d’un an Janni said…
lol Dawn xD

Wel naley were hot.. not nothing compared Chair! Sorry hun, naley have chemsitry and all, but not that HOTNESS!
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
that video doesnt work
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
lol yeah
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
Bah.. Let the LP go with the baby. I don't care. I knew Mark would give them they're "Happy ending" -.-
il y a plus d’un an Janni said…
seen?
link
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
OMG NNOOOO NOT JUST COS IT'S LEYTON JUST NO MORE KIDS ON OTH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
il y a plus d’un an Janni said…
angry
their chessy F***** ending!!1
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
Well, i still like Naley better than Chair. Brucas and Naley will ALWAYS be my couples. <33 =P
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
it's not that far over here it's only on the ep ther might be blood episode here
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
yeah BRUCAS ALWAYS NUMBER ONE
il y a plus d’un an 1treehillfan said…
Here's how my list goes (its very difficult so I will go by season)
Season 1 GG and OTH:
Naley
Chair
Brucas

Season 2 GG and OTH:
Brucas
Naley
Chair

Season 3 OTH:

Brucas
Naley

... and I refuse to say the rest of the seasons cuz they suck.
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
the naley scenes arent great at all
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
EYESEXAGE
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
EYESEXAGE
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
HEY ALICE!!!!
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
LOL, hey Alice! <33

Aww, i still like them Jen. Better than nothing right? =(
il y a plus d’un an Janni said…
Naley have been just crap lately =/

ALICE BALICE<33
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
yeah even the last ones weren't great at all
il y a plus d’un an Janni said…
I too still like Naley<33 But mostly for what they were^^

I feel like all the greta couples (Brucas, Jeyton & Naley) went away when Leyton were brought to screen!
il y a plus d’un an Janni said…
I have noticed that your Brucas Love has increased since yo joned this forum cat;D<3
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
btw what happened to nem she hasn't been on here in ages
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
Janni, you couldn't be more right.
Stupid Leyton ruins EVERYTHING! -.-
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
i actually now prefer leyton to naley
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
omg dawn noooo
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
THINK ABOUT THIS!!!!!!!!!!!!!1

i think brooke came back for lucas because no multi millionaire owner would come back to a town for her friends i think she came back for lucas!!!!!!!!
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
heart
Aww, Janni. My love has increased? =)
I always loved them! ^^ <33

But i guess you can say that has increased. My love for them it's a working progress that it will never end. =P <33
 Aww, Janni. My l’amour has increased? =) I always loved them! ^^ <33 But i guess toi can say that ha
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
link

can you tell i hate brase
il y a plus d’un an Janni said…
Noo Dawn!:O
Shame on you!
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
You prefer Leyton, thaaat thing, over Naley? :|
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
lol
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
yeh but leyton now have cute scenes naley now has shit scenes
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
Lol, i don't like none. But even my cat with a bird is a better couple than Leyton! =/
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
heart
Naley scenes on episode 6.17 were cute too. =)
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
lol yeah i can tell i hate brase lol tape ur eyes open watching leyton have sex for ten hours omg
NEVER could i do that.
il y a plus d’un an Janni said…
LOL Cat!
Leyton are INCEST for me xD
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an jennifer_02 said…
yeah there are cute but sometimes boring
i mean i love naley but they are getting more borning and i wish mark
would give them better scenes
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
Yea, Jen.. I think she came for Lucas too, or that might be part of the reason too. But Brooke is nothing like Peyton, so she won't do anything to have Lucas back! =(