Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 16901-16950 of 116057

il y a plus d’un an mollyx365 said…
it was a pukefest!
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
dont we all lol
il y a plus d’un an RealLuvAlwaysBL said…
well i gotta go to the bank my stupid debit card just stopped working randomly! Talk to you all later!
il y a plus d’un an Janni said…
I too have to go!
Love<3
il y a plus d’un an mollyx365 said…
Same here, i have to eat dinner. Bye!
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
cya girls
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
anyone still here lol
il y a plus d’un an CheeryEllen93 said…
yep i am! whats your name? i feel a little better now, i posted an article! =]
il y a plus d’un an dermer4ever said…
Hey Dawn i am still here i just saw a sneak peak for next week i have it if you want to see it.
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
im dawn btw =)

and yeh send me link i will watch =)
il y a plus d’un an CheeryEllen93 said…
hey dawn! i'm ellen! oh yeah dermer please post the link, i haven't seen it either.
il y a plus d’un an mollyx365 said…
hey guys i'm baack.
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
ive jus added so many screencaps to the blair and chuck spot if i dont get my medal soon i will cry lol
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
hey hun ive added 813 images and 398 videos i should be getting it about now lol
il y a plus d’un an mollyx365 said…
OMG you really should!
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
i no its coz someone keeps rating all my vids low lol
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
i dont get it tatia isnt even close to contributing as much as i have and shes still ahead of me on the contributos board
il y a plus d’un an mollyx365 said…
hmm.
i'll go rate them.
il y a plus d’un an dermer4ever said…
Dawn here is the link for the new sneak peak i got distracted with the picks i am doing for the oth awards. so here it is link
il y a plus d’un an CheeryEllen93 said…
WHAT why does someone rate your vids low? i think someones jealous that you add so many great things, *someone* is threatened you'll beat them with a higher medal so they rate your stuff low!
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
Hey guys and thanks for that TerraI'm really excited for them!! and Brulian in that eppy
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
oooo i will watch and yeh ellen thats what mary thinks
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
awwwww i actually think they will be pretty cute
il y a plus d’un an mollyx365 said…
hahahah.
thanks terra.
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
so what does everyone think bout the leyton baby?
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
OMFG you mean Satan spawn don't you dawn
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
yes that us exactly what i mean :P
il y a plus d’un an mollyx365 said…
AHHHHHHHHH!@#$%^&*#$&@$*Q&#&am­p;*­@^$­!&a­mp;­*^&­amp­;@%
il y a plus d’un an mollyx365 said…
GOD I AM SO DEPRESSED.
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
i no im soooo fecking pissed
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
lol Molly and yea that what I thought you meant Dawn..rofl
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
its so god dam typical of mark
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
Yeah its extremely cheesy and predictable too I saw this coming a month ago
il y a plus d’un an mollyx365 said…
i know.
and its not a good storyline.
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
I know and I <3 ur icon Molly
il y a plus d’un an mollyx365 said…
my new one? thanks you too! :D
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
oooo so when someone posts a pick saying will leytons baby be a boy or a girl non or us are aloud to talk we jus have to rite


SPAWWWWWWWWNNNNNNNNNNNNNNNNNN
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
lol haha we totally should and yea molly your new one
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
yeh thats what we are doing we have 2 lol
il y a plus d’un an mollyx365 said…
whoops i deleted it.
my computer really is messed up.

take two:
hahahhah yessssss
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
lmfao i gtg for like 15 minutes then Ill be back k
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
hmmmm should i make a brucas fan girls spot and hope it doesnt get deleted?
il y a plus d’un an mollyx365 said…
please do!
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
lol maybe you should Dawn!!
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
yeh i think i will =)
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
link



spawn :P
il y a plus d’un an mollyx365 said…
aaaahahha that is scary.
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
link


spot baby
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
in its a shit banner etc i will change it when i have time
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
Dude that totally is scary and Yay I'll go join