Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 108851-108900 of 116057

il y a plus d’un an brattynemz said…
Leylaaaa!
I'm here but I gotta take a shower first. BRB!
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
hihi okiiiii :D
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
leeeeeyla and neeem hey
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
hey suzannn
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
what ar eyou doing hun?! :D
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
nothing much and you hihih
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
nothing listening to music lol :P:D
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
haha same here
il y a plus d’un an brattynemz said…
Oooh yay eyesexage!
 Oooh yay eyesexage!
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
haha what are you listening to?
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
M.J - Speechless
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
awww leylush such a beautiful song:( i can't believe he is dead ='(
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
i know :(
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
are you therrre nem
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
that song gave me goosebumps :( he's voice is amazing !!!
il y a plus d’un an brattynemz said…
Yes, kinda. LOL. I'm just packing my stuff.

Hey girls!
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
what are you packing for if i may ask :P
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
omg beenie man is performing here in Malmoe today and i got a tickettttttttt :|
il y a plus d’un an brattynemz said…
Because we went out-of-town for a client. I've only been here for one week and we were supposed to go back tonight but our boss said we should finish our work so we got a half-day extension, we're leaving tomorrow after lunch.
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
no waayy :O are you kidding with me !?!! i would do anythign to see beenie man :S:( TAKE PICTURES LEYLA!!!!!!
il y a plus d’un an brattynemz said…
Who's Beenie Man?
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
haha i willl
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
you don't know who beenie man is :| hahaha;$ he's a reggae artist
il y a plus d’un an brattynemz said…
LMAO yeah I don't listen to reggae :D
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
my favorite song by him <333333
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
aha oki :D
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
eyesexage!
il y a plus d’un an sophialover said…
zzz
I`M SICK of repeat picks in this spot...
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
MARY!
il y a plus d’un an Isabellaaa said…
HOLA ;)
il y a plus d’un an sophialover said…
Bella! Jess!
il y a plus d’un an Isabellaaa said…
Jess? who's jess? xD

Mary, Dawn <3
I haven't talked to you in so long.. how r u?
il y a plus d’un an sophialover said…
OH MY! DAWN!
I didn`t read well,I thought it was Jess!

How are you girls?
il y a plus d’un an sophialover said…
I`m good,Bella! Studying latin during summer holidays sucks though. Meh.
You?
il y a plus d’un an Isabellaaa said…
lmao hun!

oh studing during breaks? that sucks..
I'm good ;) just vidding a little and being compleatly bored :P
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an sophialover said…
I feel bad for having ditched fanpop. I`m almost always on tumblr now.
Oh and i haven`t vidded anything in a while. What are you currently vidding?
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
im working on a vid to i havnt vidded in so long!
whats tumblr? fanpop is always dead now anyway!
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
whos jess?
il y a plus d’un an sophialover said…
DAWN! JOIN!
It`s awesomeeeeee♥ It`s basically about sharing wonderful kick ass fanart and any kind of pics but also gifs...you can post your own art/stuff as well as reblog other people`s stuff and add comments. But it`s just way too much fun.

here`s my page/profile: link

IF I could vid anything atm it`d be Naomily. But i`m too bored.
il y a plus d’un an Isabellaaa said…
i was thinking of getting tumblr.. but idk if i have time for it :P
I'm vidding a collab with fran accually (CB/NS, im doing NS) so im also waiting for her to reply to my PM.

i haven't vidded much lately either.. just to busy! what are you vidding dawn?
il y a plus d’un an Isabellaaa said…
IF I could vid anything atm it`d be Naomily. But i`m too bored.

i thought you were a naomi/cook fan hun?
il y a plus d’un an sophialover said…
Bella,join. You won`t regret it. G told me all about it and got me to join. And i instantly got hooked. At first i thought it was something like twitter...but it`s deffo different. And it`s a bit addicting,truth be told.
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
im actually vidding elvis and annabelle. well ive just started the vid only got 15 seconds so just seeing how its going
il y a plus d’un an sophialover said…
HAHA I`m a Naomily AND a Cook/Naomi fan. But i`ve always wished for a N/E endgame. I`d probably give up on them if C/N ever stood a real chance as a couple though. But I knew that would never be the case. And anyway,N/E got overall screwed in S4,but I still adore them in S3. Everytime I watch their scenes in S3 i`m falling for them all over again.
il y a plus d’un an Isabellaaa said…
Yeah i might.. M and ksull told me about it.. they're on like 24/7 :P
il y a plus d’un an sophialover said…
I need to add them then xD LMAO. It`s awesome,i`m telling you♥
il y a plus d’un an Isabellaaa said…
oh i love that movie! hope you can finish hun.

haha okay. i love naomily so that's good :D
now im thinking of how much i miss skins!
il y a plus d’un an sophialover said…
Plus,there`s not much NS activity and you`d kick ass at posting new stuff. People would reblog you all the time.
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
youtube is annoying me latly anyone else?
il y a plus d’un an sophialover said…
I. want. Skins. movie. spoilers.
But...BUT...