Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 106401-106450 of 116057

il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
heart
LEYLA AND D!!!!!
il y a plus d’un an babyd21 said…
i'm just really self consious i guess, i've never thought i was pretty lol

hey suzie!! how are ya hunn??
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
don't say that:(
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
i'm good how are you sweety?
il y a plus d’un an babyd21 said…
i can't help it

i'm pretty good, i have to get ready soon tho :(
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
when you guys are talking about pictures it just reminded me of something.... leyla you have to post that picture of you when you're BLACK !, my guy friend wants to see a picture of you LOL please post it later or when you have time sweety:)
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
get ready to what??
il y a plus d’un an babyd21 said…
senior night for choir, i even have a solo hihi

twin i want to see a pic!!
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
picture? what picture:o?
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
what exactly does that mean D??? lol

yes leyla just send three pictures so i can show him later, and one of the pics have to be the one where you're really black ,you know what picture i'm talking about??
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
you haven't seen her D? lol she's black it's not fair
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an brucas4ever said…
anyone!
il y a plus d’un an babyd21 said…
no *pout*

well every year the choral department has like this farewell thing for the seniors in choir (which is called senior night)...and if your lucky you get a solo...
il y a plus d’un an babyd21 said…
hannah!!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
Dee!
il y a plus d’un an babyd21 said…
how are you hunn??
il y a plus d’un an brucas4ever said…
Crappy just got back from school... and my leg is bothering me
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
hahahaha me and my friend, i don't have so many pictures on just myself :/
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
i'm gonna save the picture and i'll show him tonight lol don't you have any pictures with only yourself ?? that's just weird leyla lol send the "black" picture you know what picture i mean, right??
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
btw hey hannah!
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an babyd21 said…
awww hannah, i hope it feels better!

omg twinn you are soo pretty!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
Pretty! lol

HOw is everyone

Hey Suzie and Leyla!

Dee how was Prom?
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
but it's all gone now :(
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
thank you sooo much and so are you D!
il y a plus d’un an babyd21 said…
it was fun, do you wanna see a pic??
il y a plus d’un an babyd21 said…
mischievous
eyesexage!!
il y a plus d’un an babyd21 said…
thanks twin, that means a lot! :D
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
thanks hun, i've saved them lol he's gonna die!!! seriously the second picture, seriously?!! hahaha diiie leyla die!
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
i didn't know hannah was here haha :O
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
heeeey hannah!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
YES PICTURE PLEASE!


Sorry i was making Jelena's birthday pick!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
I'm here i was just working on something
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
hahaha it's all gone now i swear :(
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
YEEEEEEEEEEEES:D loooooooool just kidding i don't even believe you, you're always black! are you sure one of your parents aren't black???? hahahahah
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
i want to see a picture too D i haven't got to see you on your prom yet!!!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
awwwwwwww i wanna see pictures!
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
hahahaha fuck u
il y a plus d’un an babyd21 said…
k, sry my dad took the internet from me, urggg

but anyways here it is...
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
i'll say it once again you're sooooo pretty :D
il y a plus d’un an babyd21 said…
sry i'm on the right, not left...i'm the taller one, shes the shorter one haha

sry twin, but hey ya think my sis is pretty!
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
hahahh fuck you right black ooopps i mean back hahahhahah
il y a plus d’un an brucas4ever said…
OHHH so pretty i love your dress! Your hair looks amazing!
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
you are both really pretty D :)
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
nope i knew that was you because of the dresss
il y a plus d’un an babyd21 said…
well thanx loves!!

hannah guess where i got my inspiration for hair??
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
you're seriously disturbed hahaha
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
HAHAHAHA i know <3
il y a plus d’un an babyd21 said…
hmmmmm...sure ya did twin lol :D

if i've learned anythin from this, i need to learn left from right lmfao
il y a plus d’un an brucas4ever said…
B.Davis????