Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 104851-104900 of 116057

il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
we can write on the sign - BLACKS ONLY + ILYAS (exception), perfectttt right
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
EYESEXAGE!
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
hahahahahahaahh that's more like it, now we feel more welcome hahahaha suzeyla that's us :)
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
hahaha exactly, suzeyla ♥
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
ahahah we ♥ black people
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
aaaaand mulattos ofcourse
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
hellll yeah haha
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
leeeeeeeeeeeeeeeyla :( omg juuust look at him *i'm dying*
 leeeeeeeeeeeeeeeyla :( omg juuust look at him *i'm dying*
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
omggggggg wooooooow he's hot as helllll:(:(:(( seriously suzan i'm dying right now omg wow wow woooow:(
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
hahahahah i knooooooow :( omg ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
my baby ♥
il y a plus d’un an xoheartinohioxo said…
worried
Guys... I don't know wtf I'm gonna do with my life anymore.

My stepdad was fired today for bullshit. He's been having health problems for over a year now, but he's been doing EVERYTHING HE POSSIBLY CAN to figure it out. He's gone to doctor after doctor, specialist after specialist. He's tried a bunch of different medicines, he continued to go to work and push through even when he felt like complete and utter shit...

And then because he had to take Thursday and Friday off, because he was feeling so fucked that he threw up on the side of the road from his anxiety getting so bad - THEY FUCKING FIRED HIM THIS MORNING.

And I've been trying to find a job for forever now. I just went and checked back with 3 places & 2 of them still seem pretty promising but idk. Then I went and filled out 2 more right after that and I'm just trying not to get too down on myself but I can't fucking help it =[

We're going to end up losing our house and I'm just so ready to end it.
il y a plus d’un an brucas4ever said…
OMG I'm so sorry Holly! i honestly wish there was something i could do.:[ but i can't. It sucks how everyone one is getting fired when the economy is sooo bad. I feel horrible *BL sister hug*
il y a plus d’un an xoheartinohioxo said…
Thanks Hannah ♥ *hug* I appreciate the concern, that in itself is helpful you know?
il y a plus d’un an brucas4ever said…
Yeah this is nothing like what you feel, but i'm going to college in like a year! and i have NOTHING saved. It's really scary! I hope you can find a job!
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
OH wow hun i'm so sorry! I hope everything gets better, < 3.
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
anyone around?
il y a plus d’un an brattynemz said…
Anyoneee?
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
NEM!
il y a plus d’un an sophialover said…
Dawn!
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
you ok mary
il y a plus d’un an jackiehyde4eva said…
Hi! I've almost never been on here before but I was ridiculously bored and thought i'd check it out.
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
hey!
nice to meet you im Dawn :)
il y a plus d’un an jackiehyde4eva said…
Nice to meet you too. I'm Sam. Ive kinda been aroundish on this spot but I'm not that active. How long have you been on here for? :)
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
hey sam!
mary, dawn, bratty, you guys still here?
il y a plus d’un an sophialover said…
DAWN!
I`m fine bb,what about you?

Welcome Sam! Nice to have you here. I`m Mary.
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
im good!
just trying to catch up on all the shows ive missed!
how are you?
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an SOPHILCHAD said…
anyone?
il y a plus d’un an brucas4ever said…
anyone?
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
can u say dead spot?
il y a plus d’un an OMGitsBrooke said…
r.i.p this spot is dead:(
il y a plus d’un an sophialover said…
crying
RIP indeed...
il y a plus d’un an xoheartinohioxo said…
My stepdad just tried to kill himself...

I don't even know anymore =[
il y a plus d’un an sophialover said…
sick
Holy shit,WTF is happening there Holly?
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
Mary! <33

OMG Holly, are you okay? =S =S
il y a plus d’un an sophialover said…
CAT!
il y a plus d’un an sophialover said…
tongue
HAHA you an CatarinaSantos have the same icons Cat.
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
laugh
LOL yea. xP
I think she used it first, but i only noticed later. =/

I'm changing it soon, so it's okay. xD
il y a plus d’un an sophialover said…
I thought YOU had used it firt. You haven`t changed it in MONTHS lol

How you`ve been?
il y a plus d’un an sophialover said…
I think Molly had used my current one once but I checked her profile and she hasn`t.
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
LOL, i changed it when i got my Brooke fanatic. It was like 1 or 2 weeks ago. xP
Not that long. =P
But i think she had it first than me. =/ I hate to be a copy, even though i didn't copy it, but i had it already when i noticed her icon, and plus i really love this one. *_*

I don't remember Molly using it at all, so yea. ;D

I'm good, and you? =]
Have you seen Glee? Lots of Kurt. <3
il y a plus d’un an sophialover said…
YESSSSSSS.
Kurt<3
So much awesomeness.

I hate using icons other people have used before...UGH. I just hate it. I wish i could memorise all icons that everyone`s ever used just to pick non seen before ones when i change mine...xD ROFL

But yeah,there are exceptions.
il y a plus d’un an sophialover said…
THE`RE SHOWING MERLIN IN GREECE NOW!
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
It was <33
But i felt the episode was missing something, though. =/

You're just like me when it comes to icons <3
I hate it too, and i always have trouble picking the one i'm using xD I have THOUSANDS of icons saved, and i still have trouble looking for that "speacial" one. xP

AWWW YAY!
Are you gonna watch? =D
il y a plus d’un an sophialover said…
I`ll rewatch S1. I had LOVED it. And then if they show the rest of the seasons i`ll watch them ALL.
They`re showing it every Saturday night though and it`s kind of hard to catch up cause i`m usually out with friends and stuff at that hour...but then they`re showing it again on Sunday morning which means that everytime i`m missing it i can just wake up a little earlier and watch again...MWAHAHA

YES YES YES.
I`m exactly like that. Like..i can stare at them for hours. Literally. It just takes years for me to choose...xD I have to like the coloring,cropping EVERYTHING,and it has to express how i`m feeling at that exact period of time as well. Ugh,i hate being so picky. I DO. But i can`t help it. I`ll never be able to help it.

Glee...umm,for me something`s ALWAYS missing from that show,so yeah. I love how everyone`s frustrated by the lack of Quick though. Entertaining to watch....Quickers going WIIIILD.



....I WANT PUCKLEBERRY!
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
YAY okay. =D
Do you ship any couple from Merlin? <3

I love that you're picky about your icons, i'm like that too. xD
And i never re-use any of my icons, so i upload one icon, i use it for as long as i feel like using (like some i can use forever, but others i feel like changing soon), and then i upload another one and never go back to the oldie. I'm weird. =P

For me isn't always missing, i love the show. But in this one, yea. It was. =/ I'm not a fan of April, and i didn't like the songs much (apart from Beautiful).

LOOL, i'm a Quick fan too, i'm kinda like that. xP
But i do see some Quick fans complaing about everything. =/ I mean, don't get me wrong, i love QP as well. BUT if the the episode is good, i don't care much about who gets more scenes or who doesn't. Some people only seem to care about Puck. I read this girl's comment reallty stupid. xD
And now then CAN'T blame Rachel. It's not always about her, she barely had any lines.

I though PR were gonna be in the next episode, but there isn't any scene in the promo. I'm confused. lol
il y a plus d’un an sophialover said…
Arthur/Morgana,obviously...xD
Although ANYTHING Arthur related fascinates me anyway. He`s my baby<3

I`m one of the people who truly watch Gle...to watch it. You know what i mean? I don`t care about the characters, i don`t care about the couples...I'll just never love this show overall...idk. It`s too shallow/comedy whatever....for my taste.
Decent stuff about Glee: Emma,Wemma,Kurt...and Rachel,sometimes.

I`M HOPING FOR A BRITNEY EPI AT THE MOMENT. Although i don`t particularly enjoy any of Glee performances {they usually kill all songs...meh...i mean i tend to like all the original ones better},i`m curious about what they`re gonna do to Brit songs.

AND YEAH,i`d kill for some Puckleberry.
il y a plus d’un an sophialover said…
I mean there`s gotta be some Puckleberry. I effin hated them,they were so random and ridiculously sucky but they`re the one couple {besides Wemma} that still holds interest for me/has potential due to the magical L&M chemistry.
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
Aww yes <33
I love ArMor. =P
And Arthur is *___*
They are gonna make Arthur/Gwen in season 2. =( I'm pretty sure you'll hate them like me. xD They give me the same feeling LP gives me, the "it's meant to be" crap trown at my face. -.-

I love Glee as show because it's something new. I love the comedy, the characters, everything. xD
And i love Rachel all the time. =P

I think it's confirmed for sure that we'll have a Brit episode, right? But maybe just on season 2.
I'm not her biggest fan, but i can't wait to see it either =D

You really like the idea of PR, wow xD
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
laugh
Is it weird that i like Quick, Finn/Rachel, Puckleberry and St. Berry? xD I don't think there's a Glee couple i hate. LOL