Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 99551-99600 of 116057

il y a plus d’un an Brucas4OTH said…
heart
Awwe k Nem! Night! Ly! <3
il y a plus d’un an Janni said…
...
il y a plus d’un an Janni said…
blah!
il y a plus d’un an brattynemz said…
Someone named Hannah!
AH that bitch!
It should've been fair game but whatever.
Be sure to get it okay! LMAO LY!
il y a plus d’un an livelovelaugh said…
.................
il y a plus d’un an brattynemz said…
LMAO sorry for cheating Janni!
LMFAO!
il y a plus d’un an Brucas4OTH said…
xD Eyesexage <3
 xD Eyesexage <3
il y a plus d’un an brattynemz said…
Dawn! You come here when I'm leaving!
il y a plus d’un an Brucas4OTH said…
What did your friend think of Malta, Janni?
il y a plus d’un an Janni said…
Too late Dawn! xD
il y a plus d’un an Janni said…
she LOVED it, If i remembered correct
il y a plus d’un an Brucas4OTH said…
If she came in summer, she must have loved it. The beaches are the best thing we have. Other than that, it's pretty boring.
il y a plus d’un an Janni said…
ok, i am going now. i'll never get the commentage anyways so...

Bye K! <33
il y a plus d’un an Brucas4OTH said…
Bye hun. Night <333
il y a plus d’un an Cas_Cat_2 said…
Don't you think it would be better to get 100.000 by having nice talks and fun, instead of pure random cheating over more than 30 pages?

Just saying.
il y a plus d’un an Chlarkfan said…
Hellllloooo :D
il y a plus d’un an brattynemz said…
Gah!
No activity, that's a first!
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
nem?
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
IM THE WORST COOK FAN EVER, I HAVNT WATCHED HIS EPISODE YET!!! I HAVE TO WATCH IT.


NEM, MARY? HAVE U GUYS SSEEEEN IT?
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
mon?
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
MICKEYYY!! omgg how are you? loook BRB i must watch the skins episode!!
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
dont go.... stay on k?
il y a plus d’un an brattynemz said…
I've seen it, it's the only show I'm looking forward to every week!
Anyway, I'm not here!
COOKING!
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
has s4 of skins started yet?
il y a plus d’un an brattynemz said…
Yes Mickei, it's on ep3 already.
BRB AGAIN!
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
OMG MYYYYYYYYYYYYYYYYYY POOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR COOKIE MONSTER!! =[

I CRIED THROUGH NEARLY ALL OF IT. FUCK HE BREAKS MY HEART.
il y a plus d’un an brattynemz said…
angelic
Of course you did.
il y a plus d’un an sophialover said…
OK HOW FUCKING AMAZINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG WAS IT? *_*
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
YES OF COURSE I DID NEM, BECAUSE ITS COOK AND IT FKING KILLED ME TO SEE HIM SAD AND I HATE EVERYONE ON THAT SHOW BUT HIM. EVERYONE IS HURTING HIM AND THEY CAN GO FK EM SELVES!!!


MARRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY *dies* BEST EP SO FAR!! It waas so amazing, and the storyline was intense. fk Jacks an amazing actor!!!
AND C/N =O SOOO ADORABLE, WERE SHE LEANS ON HIS SHOULDER<3

but it killed me wen shes like i love someone, and his like i love someone to... ;/
COOK GET OVER EFFY!!
last edited il y a plus d’un an
il y a plus d’un an sophialover said…
OHHH when she leans on i was like *_*
CAUSE I EXPECTED HER TO PICK UP HER BAG AND GOOO and instead she did that...LOL
...they were fucking awesome, just as i had expected
AND I LOVE HOW HE CALLS HER "NAOMIKINS" OMFGGGGGGGGG^^^


.....HE REALLY REALLY CAN`T BE THAT BLIND. He can`t fucking love Effy. That`s just.........UGHHHHHHH. So bloody painful.

YES, JACK`S ACTING = Puuuure brilliance.
il y a plus d’un an brattynemz said…
angelic
YES OF COURSE I DID MON, BECAUSE ITS EMILY AND IT FKING KILLED ME TO SEE HER SAD AND I HATE EVERYONE ON THAT SHOW BUT HER. EVERYONE IS HURTING HER AND THEY CAN GO FK EM SELVES!!!
How I felt last epi.
il y a plus d’un an sophialover said…
mischievous
I`m more biased than BOTH of you when it comes to MY Naomi.
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
did something happen between naomi and cook?
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
what the hel is happenig this season, tehy are being mean to emily? wtf
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
LMAO. Mary i thought the same to, i was like NOOOOOOOOOO DONT LEAVE, dont ruin the moment!!!! *sigh* i want them more =[
and he always call her that! its sooo fking adorable <33

NEM! Dude, Emily was only hurt by Naomi!!! But i guess i can understand where your comming from.

Mary, effy or naomi for you? i always thought it was effy....
il y a plus d’un an sophialover said…
angelic
Mickei do you want me to spoil you?
JUST WATCH THE DAMN THING.
il y a plus d’un an sophialover said…
Effy or Naomi for you?

Hardest decision of my life? LOOL.
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
spoil away!
il y a plus d’un an brattynemz said…
crying
Yeah I always thought you love Effy more than Naomi!
Naomi broke Emily's heart, Mickei. That whore!
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
aw, i flove them together why'd she heart?
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
cheat*

cause her feelings were confused idk.

and Mickey i never knew you watched skins!!
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
i just went straight to the dvds
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
Yeh thats what i did, watched em on dvd!!

NEM WTF. U THOUGHT THE COOK EPISODE WAS ALRIGHT? EXPLAIN PLZ?
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
chillax mon, no need to yell.
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
Sorry Mickey and im not yelling! lol
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
caps typing is so yelling
il y a plus d’un an brattynemz said…
Gah I don't wanna explain!
Okay maybe I understood Cook a lil bit more but still, I don't get him! Sure he doesn't deserve to have a crappy family, but that's just one part. It's his totality that annoys me. At least he did something right in the end, so yay for character development!

So the epi was alright because of a possible character development SL + his scenes with his brother.
il y a plus d’un an brattynemz said…
You made me explain then you leave!
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
It's his totality that annoys me. english please?

BAH. I think he developed so much, and we saw a different vulnerable side... I think it was an amazing episode, and just what i expected prefection!

BUT IM CONFUSED, AT THE END, DOES HE GO IN JAIL?
il y a plus d’un an brattynemz said…
angelic
It's his whole being that annoys me.
TBH I'm also confused, when did he realize that he loves Effy?
And WTF at Freffy are official now? Gah that was handled poorly.