Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 réponses

Click here to write a response...

Showing Replies 89651-89700 of 116057

il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
so random, but i got brothers and sisters s1 for xmas and you know how most shows have deleted scenes, it has a whole fn deleted episode!!!!! they can show us an unaired eisode yet fucken mark deprives us of awesome deleted scenes like bl s3 at the river court. ripped off.
il y a plus d’un an brucas4ever said…
lmfao now i wished you and all my blers lived in US we could all like text

we'd be like BFG BITCH! lmfao or just random shiz

i think im like the only really main BFG girl that's from the US
well besdies Molly and Alice, oh and Kelsie
but idk
il y a plus d’un an brucas4ever said…
wtf FUCK MARK! AND ALL HE STANDS FOR! STUPID RETARD I HOPE HE WAS RUN OVER BY A CAR, THEN BEAT WITH AN AXE/ SET ON FIRE FOR CHRISTMAS
il y a plus d’un an brucas4ever said…
IM watching bl letter epi right now
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
yeahh hannah you are!!

i text mickey... me and mickey are the main bfg from aussie LOL

i wish i could text you hannah!! =[ stupid distance UGH

and ROFL MICKEY! ITS MAKR WHAT DO U THINK? HE HATES US ALOT, AND HE AN ASSHOLE WITH NO SENSE OF DISSANCY!!
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
HANNAHH!! WHAT DID U MEAN ABOUTTHE GG WHORES!!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
you can't be a whore! no offense but i do not like the whores (besides you! i love you)


i know it would be epic!

i wish there was another BFG in my state
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
didnt the gg whores have a whole fight with some blers or something?

lol there would be no hiding from teh bfg if we all exchanged numbers. imagin gettimng text when ur asleep because of the time difference "BFG now bitch" "its friggin 3am bitch you are so dead"
il y a plus d’un an brucas4ever said…
before you came to fp it was like march or may

there was a war between the sluts and the whores, (their the spoiler whores, and we where the spoiler sluts!)


the SPOILER SLUTS JUST PWN
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
Yeahhh I'm from the US. xD

Texting is the only form of communication I use on phones. xD
il y a plus d’un an brucas4ever said…
i even made a spot

link
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
oh hann good ep, are you rewatching the sn or just had an urge for that ep
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
OMFG! SPOILER SLUTS!
THAT WAS TOO FUCKING FUN!
 OMFG! SPOILER SLUTS! THAT WAS TOO FUCKING FUN!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
i don't call i use about 8mins a month and like 4000txts


KELSIE!!!!!!!!!!!!!1
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
HEY HANNAH!!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
SLUTS FOR THE SPOT WAS SOOOOOOOOO EPIC WE ownned the whores sooooooooooooo bad! i remember that one girl like crying on our forum we DESTROYED HER!
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
KATIE!!!!

AND WHAT? I NEVER KNEW THIS, WOW, BUT IM REALLY CONFSUED STILL LOLOL AND IM NOT A WHORE!!! promise.
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
KELS *bump fist* hey! wat u up to?
il y a plus d’un an brucas4ever said…
How was your Christmas? what did you get?
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
Oh yeah! Wasn't it that LittleDancerwhore or something?

That was soo fucking EPIC!

HEY MON!!

MICKEI! *fist bump* NM. Just sitting at home.
il y a plus d’un an brucas4ever said…
no whore, no problem...lmfao
im such a LAME
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
I got a bunch of shit, nothing all that great. Except my camera. ♥
il y a plus d’un an brucas4ever said…
LittleDancerWhore (LMFAOLMFAOLMFAO) WE PWN AT LIFE♥

yeah it was her!


omg Kels i love you!~
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
ROFL GOD HANNAH I LOVE YOU!!

OH AND MEL? THATS HER NAME!! I talk to her... kinda OH EM GEE, R U REALLY SPEAKING ABOUT GOSSIP GIRL FAN THREA?
il y a plus d’un an brucas4ever said…
camera nice
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
LOL. We seriously do.
She was soooo fucking annoying. If we were arguing IRL. I would've punched her right in the face.
il y a plus d’un an brucas4ever said…
blue skies is coming on♥♥♥♥

love this EPI!
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
i have $150 worth of book vouchers to go spend! so peeved seeing the week before xmas i went on a book spree.
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
EYESEXAGE
 EYESEXAGE
il y a plus d’un an brucas4ever said…
yeah gossip girl fan thread, those girls are annoying they SPY!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
she was all like
"my english teacher would be so proud of me"

and were like wtf no one cares get the fuck off our forum!

IT FREAKING ROCKED! i miss old fp!

best PRANK ever was when we found the Charlie forum and broke up their prank! it was awesome when all the blers took them down
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
They really do, and they are fucking weird.

Someone linked me to their page and one of them was all like my boyfriend and I are having sex right now.

Like WHAT?! How do you have sex while on the computer. They are fucking idiots.
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
they SPY! that sounds familiar. not naming evil fanbases.
il y a plus d’un an brucas4ever said…
i was afraid of you, and the way that you made me feel
il y a plus d’un an brucas4ever said…
this is how i spent my summer luke.....wanting you
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
NOW I FEEL LIKE WATCHING BL<3
UR MAKING ME MISS THEM =[


AND MICKEY BUY ME A FKING BOOOK! UR LUCKY, I MISS READING =[
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
kels, maybe they were sexting.

charlie forum. lmao.
il y a plus d’un an brucas4ever said…
LMFAO ROFL! FOCL! HAHAHAHAHHAHAH

HAVING SEX RIGHT NOW

----
not only were they having sex then and on the comp

but...
1.they were on the comp
2.they were on fanpop
3. they were telling everyone they were having sex

SOME PEOPLE ON THIS SITE REALLY NEED TO GET LIVES!
il y a plus d’un an brucas4ever said…
that was awesome when they PUT EVERY PLAN ON THERE
il y a plus d’un an brucas4ever said…
I HAVEN'T READ A GOOD BOOK IN FOREVER!
it's depressing
il y a plus d’un an brucas4ever said…
well that's to bad because i forgive you
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
mon youtube the scene if ur feeling nastalgic.

lol wnat me to send you a book lmao? i can totally do that if you promise to send it back.
il y a plus d’un an mcewen_girl said…
Yeah, I know!

What was even worse was that all the dumbass girls believed her.
They were like:

"OMG. You're so bad. Hahahahaha. Get off the computer. Go spend time with your BF. How are you doing that? What are you guys doing?"

W.T.F!
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
oh god hannah, you are so putting me in the mood.
il y a plus d’un an monLOVEbrucas said…
I MISS BRUCAS =[
il y a plus d’un an brucas4ever said…
what a fucking DUMB TARD!

seriously! soooooooo stupid!!!!

it amazes me the retarded ness of people on here


OMG Kels did you like Hangover???
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
they believed her! what idiots.
il y a plus d’un an Broody_4_Cheery said…
hann what genre books do you like?
il y a plus d’un an brucas4ever said…
I'm the guy for you brooke davis, and i know i hurt you the last time we were---Brooke- i love you...Lucas-i love you too Pretty Girl
il y a plus d’un an brucas4ever said…
hknhkjnh